خبرگزاری کار ایران

دالیچ: این آخرین تورنمنت مودریچ برای کرواسی نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۱۳۴

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، در جدیدترین مصاحبه خود به شرایط ستاره کروات‌ها پرداخته است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی کرواسی در آخرین دیدار خود، دیشب موفق شد ژاپن شگفتی‌ساز را در ضربات مرگ و زندگی حذف کند. زلاتکو دالیچ تیم تحت هدایت خود را برای دومین جام‌جهانی پیاپی به جمع هشت تیم برتر جهان رساند. در این دو دوره درخشان، جدای از نقش پررنگ زلاتکو دالیچ، نمی‌توان نقش مکمل و رهبر این کشور، لوکا مودریچ را نادیده گرفت.
خیلی از رسانه‌های جهان به علت سن مودریچ، جام‌جهانی 2022 قطر را آخرین تورنمت این بازیکن برای کرواسی می‌دانند. زلاتکو دالیچ درباره حضور یا عدم حضور مودریچ در تورنمنت بین‌المللی دیگر توضیحاتی ارائه داد.

دالیچ عنوان داشت:

او به بازی برای کرواسی ادامه خواهد داد، من کاملاً در این مورد مطمئن هستم. لوکا به سختی کار می کند و به تلاش برای بهبود خود ادامه می دهد. ما برای مدتی بیشتر در آینده به او نیاز خواهیم داشت.

مرد اول کروات‌ها ادامه داد:

نتایجی که ما در جام جهانی و مسابقات قهرمانی اروپا در چند سال اخیر به دست آورده‌ایم برای کشوری به بزرگی ما بی‌رقیب است. من معتقدم این تیم موفقیت بزرگی به مردم ما داده است - و وقتی به آن نگاه می کنید این واقعا یک معجزه است. ما به یک تیم مهم در فوتبال جهان تبدیل شده ایم زیرا ملتی هستیم که همیشه احساس می کنیم باید خودمان را ثابت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز