خبرگزاری کار ایران

چه کسی فکرش را می‌کرد!

صربستان-کامرون؛ زیباترین نبرد جام

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۲۶۵

در دیدار دو تیم کامرون و صربستان، فوتبال باری دیگر روی زیبا و هیجان‌انگیز خود را نشان داد.

به گزارش ایلنا، دقایقی قبل دیدار دو تیم صربستان و کامرون با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید. این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام‌جهانی تا به اینجای کار بود.
این دیدار، اولین بازی هفته دوم رقابت‌های گروه G حساب می‌شد. جایی که تیم‌های برزیل و سوئیس هم در آن حضور دارند. سوئیس و برزیل دیدار اول خود به ترتیب مقابل کامرون و صربستان با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و این دیدار برای دو تیم بدون امتیاز این گروه، می‌توانست بازی تلخ و شیرین باشد؛ اما این بازی با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید تا هر دو تیم همچنان در بازی آخر خود نیز در صورت پیروزی، شانس صعود داشته باشند.

این دیدار جذاب در دل خود پذیرای چند کامبک بود. ابتدا تیم ملی کامرون در دقیقه 29 این بازی، گل اول را توسط کاستلتو وارد دروازه صرب‌ها کرد. بازی تا دقایق پایانی نیمه اول با همین نتیجه دنبال می‌شد، تا اینکه در دقیقه 46 صرب‌ها توسط پاولویچ به گل تساوی رسیدند.
لحظاتی بعد از این گل، صرب‌ها از شرایط و جو روحی حاکم بر بازی استفاده کردند و در دقیقه 48، توسط میلنکوویچ ساویچ، به گل دوم رسیدند و کامبک یک نیمه‌ای خود را کامل کردند.
بعد از هشت دقیقه از شروع نیمه دوم، صربستانی‌ها بار دیگر دروازه شیرهای رام نشدنی کامرون را باز کردند. اینبار ستاره فولام، الکساندر میتروویچ دروازه کامرون را گشود تا عقاب‌ها 3-1 پیش افتاده باشند.

بعد از گل سوم صربستان، این تیم با غرور بیش از حد به بازی ادامه داد و نتیجه این غرور بی‌جا را هم دید؛ دقیقه 63 ابوبکر، بازیکن تعویضی کامرونی‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. گلی که ابتدا توسط کمک داور بازی آفساید گرفته شد، اما به کمک وار، سالم بودن گل تایید شد و اختلاف رسما به یک گل رسید.
بعد از این گل و روحیه بسیار خوب کامرونی‌ها، اینبار اتفاق نیمه اول در سمت دیگر تکرار شد و کامرون با فاصله کمی از گل دوم خود، موفق شد برای بار سوم دروازه صربستان را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. گل تساوی کامرونی‌ها روی پاس گل ابوبکر و توسط چوپوموتینگ به ثمر رسید تا ابوبکر تبدیل شود به تعویض طلایی سرمربی شیر‌های رام نشدنی.

بی‌شک روی کاغذ، کسی فکرش را هم نمی‌کرد بین بازی‌هایی همچون، اسپانیا مقابل آلمان یا فرانسه و دانمارک و...، بازی تیم‌های صربستان و کامرون جذابترین و پر افت و خیزترین بازی جام 2022 تا به این لحظه شناخته شود.

گزارش: کیا صادری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز