خبرگزاری کار ایران

کین: سر و صدا را نادیده بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۷۵

هری کین پس از انتقادات گسترده به علت تساوی 0-0 مقابل ایالات متحده، از تیم ملی انگلیس خواسته است که "سر و صدای" هواداران و رسانه ها را نادیده بگیرند.

به گزارش ایلنا، انگلیس پس از پیروزی 6-2 در بازی افتتاحیه مقابل ایران به عنوان یک مدعی قهرمانی مورد ستایش قرار گرفت، اما پس از تساوی بدون گل مقابل آمریکایی ها در دومین بازی خود در جام جهانی، با انبوهی از سوالات مواجه شد.

انگلیس همچنان در صدر گروه B باقی می ماند و سه شنبه شب با شکست ولز به مرحله حذفی راه پیدا می کند. با این حال، تنها پیروزی در برابر رقیب بریتانیایی خود رتبه اول را تضمین می‌کند، که احتمال اینکه انگلیس در مرحله یک شانزدهم نهایی با اکوادور یا سنگال به جای هلند بازی کند، بسیار بیشتر می‌شود.

 

کین در صحبت با بی‌بی‌سی گفت:

فکر می‌کنم تیم به سر و صدا عادت کرده است. ما با یک برد 6-2 شروع می‌کنیم و همه درباره قهرمانی ما در مسابقات صحبت می کنند و پس از آن ما نتیجه بدی در مقابل ایالات متحده نداشتیم و البته مردم نظرات خود را دارند. این بخشی از مسابقات بزرگ فوتبال است.

در این مرحله در قطر، تنها فرانسه هر دو بازی اول خود را برده است.

 

کین افزود:

وقتی به یورو نگاه می کنیم، شرایط بسیار شبیه است. بعد از تساوی مقابل اسکاتلند سر و صدای زیادی به راه افتاد.

امیدواریم با متمرکز ماندن روی کاری که باید انجام دهیم، به مانند یورو به فینال برسیم و این بار کار نیمه تمام خود را تمام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز