خبرگزاری کار ایران

هری کین: قهرمان جام جهانی می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۹۱

مصاحبه جدید هری کین،‌ کاپیتان تیم ملی انگلیس در آستانه شروع جام‌جهانی.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ تیم ملی انگلیس رقیب ایران در جام‌جهانی 2022،‌ دوره قبلی به رتبه چهارمی بسنده کرد. کاپیتان انگلیس،‌ هری کین در مصاحبه‌ای با خبرگزاری اسکای اسپرت نکاتی را عنوان کرده است که در این مقاله به آن پرداخته‌ایم.

 

کین شروع کرد:

باید باور داشته باشیم که می‌توانیم قهرمان شویم. به انگلسی 10یا15 سال پیش نگاه می‌کنم و حس می‌کنم از اینکه بخواهند بگویند که می‌توانیم قهرمان شویم،‌ می‌ترسیدند. فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ما زیر نظر گرت ساوتگیت این بود که دیگر از بیان اینکه برای قهرمانی وارد تورنمنتی می‌شویم، نمی‌ترسیم.

 

کاپیتان انگلیسی‌ها ادامه داد:

ببینید،‌ ما برای قهرمانی به قطر خواهیم رفت؛ چرا که باور داریم که می‌توانیم قهرمان شویم. اگر ذهنیت ما خلاف این بود، داشتیم اشتباه می‌کردیم. رفتن به جام‌جهانی بدون اعتقاد به اینکه می‌توانید قهرمان جهان شوید چه معنایی دارد؟

 

هری افزود:

قرار است بسیار سخت باشد و ما می‌دانیم باید بسیار سخت تلاش کنیم. سخت‌کوشی در کنار مقداری شانس کافی است تا همه چیز آنگونه که ما می‌خواهیم رغم بخورد.

البته من معتقدم اینکه از بیان آرزوها نترسیم،‌ بسیار نکته مهمی است.

 

کین در ادامه گفت:

ما فکر می‌کنیم که معیار سنجش مدعیان قهرمانی، عملکر تیم‌ها در تورنمنت‌های بزرگ هست و در دو تورنمنت گذشته،‌ ما بسیار عملکرد خوبی داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز