خبرگزاری کار ایران

یک پست و چند مدعی/ تصمیم کی‌روش چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۱۰

حدس زدن یکی از وینگر های تیم ملی مقابل انگلیس کار دشواری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز به مصاف انگلیس خواهد رفت و حدس زدن ترکیب تیم ملی با توجه به اینکه کی‌روش در دیدارهای اخیر سعی داشته دستش برای کسی رو نشود کار دشواری است.

یکی از ابهامات ترکیب امروز در پست وینگر است. با توجه به اینکه سیستم بازی کی‌روش در این دیدار مشخص نیست و البته معلوم نیست سردار آزمون آمادگی بازی در ترکیب اصلی را داشته باشد این ابهام بیشتر هم می‌شود.

به هر جهت اگر کی‌روش از دو مهاجم نوک مرکزی استفاده کند یکی از آنها مهدی طارمی است و اگر آزمون در کنارش به میدان برود، جهانبخش یک خط عقب تر یکی از دو وینگر کناری خواهد بود.

حالت دیگر هم استفاده از یک مهاجم مرکزی و 2 وینگر است که مهاجم مرکزی طارمی خواهد بود و ممکن است جهانبخش و آزمون دو وینگر باشند ولی اگر آزمون بازی نکند یک وینگر دیگر هم برای تیم ملی بازی خواهد کرد.

در هر صورت یک وینگر تیم ملی در ترکیب امروز مبهم است که از بین نفراتی از جمله وحید امیری، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده خواهند بود و باید دید کی‌روش کدام یک را در ترکیب اصلی بازی میدهد. ضمن اینکه سامان قدوس هم توانایی بازی در این پست را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز