خبرگزاری کار ایران

تردید کی‌روش مانع اعلام فهرست تیم ملی؛ نفرات عازم جام جهانی پای پرواز مشخص می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۵۰۰

برخلاف انتظارها امروز هم فهرست نفرات اعزامی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر اعلام نشد و نشست خبری کی‌روش هم به همین دلیل لغو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران فردا عازم قطر خواهد شد تا آماده رقابت‌های جام جهانی 2022 در این کشور شود و این در حالیست که هنوز فهرست رسمی و نهایی تیم ملی برای این مسابقات اعلام نشده است.

در حالیکه روز گذشته اهالی رسانه در انتظار اعلام فهرست 26 نفره بودند اعلام شد که اسامی نفرات در نشست خبری امروز کارلوس کی‌روش معرفی می‌شوند و با وجود اینکه خبرنگاران مدت طولانی در انتظار حضور کی‌روش در محل کنفرانس، رونمایی از نفرات اعزامی به قطر و همچنین دادن پاسخ به سوالات بودند، اعلام شد نشست امروز لغو و به فردا موکول شده است.

اگرچه به طور دقیق دلیل این تعویق زمان نشست مشخص نشد و عنوان شد مشکل فنی در محل برگزاری نشست دلیل این اتفاق است ولی صحبت‌هایی در مورد تردید کی‌روش در خصوص برخی نفراتش و اینکه هنوز برای 26 نفر نهایی خود به جمع بندی کامل نرسیده است مطرح شده و این موضوع دلیل عدم اعلام فهرست و لغو نشست خبری عنوان شده است.

تیم ملی فوتبال ایران فردا ساعت 14 عازم قطر خواهد شد و در شرایطی که ساعاتی بیشتر تا این پرواز باقی نمانده، تردید در خصوص فهرست نهایی تیم ملی در نوع خودش جالب توجه است و مشخص هم نیست که آیا زمان کافی برای برگزاری نشست خبری سرمربی تیم ملی وجود دارد یا این نشست به طور کلی برگزار نمی‌شود ولی هرچه هست عدم مشخص کردن نام نفرات اعزامی در ساعات پایانی باقی مانده تا سفر به قطر اتفاق عجیبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز