خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی

میرزاعلی: سرویس مهم‌ترین دلیل برتری و ضعفمان بود/ مکیو: ایرانی‌ها خیلی خوب بازی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۴۳۵

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک گفت: در مسابقه با استرالیا یک مهم‌ترین دلیل برتری و ضعف ما در برخی امتیازها سرویس‌های خوب یا بدمان بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی مردان آسیا دو تیم ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) و استرالیا یک(کریستفر مکیو – پائول برنت) به مصاف هم رفتند که در این جدال سخت استرالیایی‌ها با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده و راهی فینال مسابقات شدند.

عبدالحامد میرزاعلی بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک پس از این مسابقه اظهار کرد: امروز مسابقه بسیار سنگینی با تیم قهرمان سال قبل داشتیم به ویژه بازیکن شماره یک آن‌ها کریستفر مکیو که یکی از پرافتخارترین والیبالیست‌های ساحلی آسیاست.

وی افزود: خداراشکر ست اول را خوب شروع کردیم و در سرویس و حمله عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه در ست دوم در سایت اوت کمی ضعیف عمل کردیم. تجربه حریف هم زیاد بود و مسابقات سنگین روز قبل روی بازی ما تاثیر داشت و خسته مان کرد.

این بازیکن در این مورد که چرا لحظاتی از بازی کام بک‌های خوبی داشتند اما در دیگر لحظات امتیازات را از دست می‌دادند، توضیح داد: هر زمان که در این دیدار، سرویس خوب زدیم کنترل مسابقه را در دست داشتیم اما بعضی از لحظات سرویس‌های ضعیفی داشتیم و خطاهایی وجود داشت که این روی روند بازی مان تاثیرگذار بود.

میرزاعلی در پاسخ به این پرسش که آیا تمرینات کافی پیش از این تورنمنت‌ها داشته‌اند، گفت: بیش از یک ماه تمرین داشتیم اما تورنمت‌های خارجی‌مان در سال‌های اخیر کمی کم شده است. هر چه با این تیم ها بیشتر بازی کنیم عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی در مورد دیدار رده بندی با چین عنوان کرد: ان شاءالله صد در صد تلاش می‌کنیم که مقام سوم را کسب کنیم.

کریستوفر مکیو بازیکن تیم ملی استرالیا یک هم پس از این پیروزی اظهار کرد: واقعا بازی سختی بود و ایرانی‌ها حمایت هوادارن را داشتند. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند و فشار زیادی را به ما تحمیل کردند. در برخی از لحظات در امتیازات از ما پیش افتادند اما پیروز این مسابقه ما بودیم و توانستیم به فینال راه یابیم.

وی افزود: در فینال با تیم قطر؛ دارنده مدال برنز المپیک و تیم ششم رنکینگ جهانی مسابقه خواهیم داشت پس قطعا بازی سختی خواهد بود. این هفته‌ای که مسابقات برگزار شد هر تیمی دوست داشت مقابل قطری‌ها بازی کند و حالا این فرصت نصیب استرالیا یک شده است، می‌رویم که ببینیم نتیجه بازی چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز