خبرگزاری کار ایران

اولیایی: نباید سر خودمان کلاه بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۶۵۷

رئیس سابق کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای گفت: نباید سرخودمان کلاه بگذاریم و باید بپذیریم که باشگاه‌های ما ایرادات ساختاری دارند.

به گزارش ایلنا، کاظم اولیایی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال برای حضور در جام‌جهانی قطر اظهار داشت: ضمن احترامی که برای باشگاه‌ها قائل هستم باید بگویم که صحبت‌های مصطفوی درست است و باشگاه‌ها باید حتماً امور خود را اصلاح کنند. نمی‌خواهیم سر خودمان کلاه بگذاریم و باید بپذیریم که باشگاه‌های ما اشکال ساختاری دارند و تا این ایرادات برطرف نشود مجوز حرفه‌ای هم صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها نباید توقع داشته باشند که اطلاعات غیرواقعی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بدهیم. فیفا شرکتی را استخدام کرده که این شرکت اروپایی پایش کرده و ما را با مقررات اروپا مقایسه می‌کند. امیدوارم که باشگاه‌های ما کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تاسیس کرده و نفراتی را جذب کنند که بتوانند به خوبی رفع اشکال کنند. خیلی از مشکلات از دست خود باشگاه‌ها بر نمی‌آید و نیاز است که دولت و رئیس جمهور دستور صریح بدهند. اگر این دستور داده نشود، مشکلات به زودی برطرف نخواهد شد.

رئیس سابق کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای درخصوص احتمال سقوط برخی تیم‌ها به دسته دوم و سوم، تصریح کرد: مقررات فیفا و آسیا خیلی جدی است. خوشبختانه هیچ پرونده‌ای از ایران هنوز به کمیته انضباطی ارسال نشده و اگر کار به آنجا کشیده شود ممکن است هر تصمیمی برای ما گرفته شود. ما باید تلاش کنیم که مشکلات باشگاه‌ها کامل برطرف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز