خبرگزاری کار ایران

بازگشت سوریان با سیستم استراحتی جدید/ ماجرای تخلف غلامی در دست بررسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۱۵۳

نایب رییس فدراسیون کشتی با اعلام سخنگوی فدراسیون به محل کارش برگشت اما از این پس شرایط کمی تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص آخرین وضعیت استعفای حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی، به رادیو ایران اظهار داشت: پیرامون این قضیه خیلی صحبت شده است و اهالی کشتی می‌دانند با توجه به خستگی که حمید سوریان احساس می‌کرد، استعفا داد. او اعلام کرد به دلیل مسائل شخصی نمی‌تواند ادامه همکاری داشته باشد. آقای دبیر یکی از دوستان نزدیک سوریان هستند به نوعی با هم برادر هستند و تعارفی ندارند. دبیر استعفای سوریان را نپذیرفته و قرار است همکاری ادامه داشته باشد. سوریان چند هفته‌ای استراحت می‌کنند بنابراین او را جدا از فدراسیون ندانیم. آقای سوریان سرمایه ملی کشور ما هستند. 

وی در پاسخ به اینکه آیا درخواست استعفا حمید سوریان به تغییرات کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی مرتبط است، عنوان کرد: به جرات می گویم ارتباطی به چیزی ندارد. آقای سوریان به عنوان فردی اخلاقمدار، خودشان اعلام کردند به دلیل مسائل شخصی استعفا دادم و بارها اعلام کرده به موضوع دیگری ارتباط ندارد.  روز بعد از این استعفا به فدراسیون کشتی آمد و یکسری امور را انجام داد. کارهایی که به اوسپرده شد اظهار نظر کردند. حالا اگر یک مدت کمتر به فدراسیون بیایند اینجا خانه خود آقای سوریان است. 

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص ماجرای تخلف پزشکی سجاد غلامی، احضار محسن کاوه و پژمان درستکار به کمیته انضباطی کشتی و اعتقاد دبیر مبنی بر محرومیت این کشتی‌گیر حتی در صورت عدم اعمال محرومیت جهانی، تصریح کرد: خودتان بهتر می‌دانید تزریق هرگونه سُرمی در محل و همزمان با برگزاری مسابقات ممنوع است. چیزی نیست که امروز اعلام شده باشد. بنابراین اشتباه کردند و قابل بررسی است. اما ما نباید پیش داوری کنیم. به دستور شخص آقای دبیر نفراتی که آنجا حضور داشتند، به کمیته انضباطی فدراسیون احضار شدند. غلامی، مدیرفنی، سرمربی، اعضای کادرفنی، پزشکیار و تدارکات تیم آنجایی که حضور داشتند توضیح بدهند، چه کسی مقصر است و میزان قصور آنها، آنجا بررسی شود. 

امامی در پاسخ به این سوال که ماجرای حضور تیم منتخب جهان در مسابقات جهانی چیست، اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی جهان قرار است 6 تیم حضور پیدا کنند. 5 تیم برتر و یک تیم منتخب جهان. این نفرات از تیم‌هایی هستند که جز 5 تیم برتر قرار نگرفتند. ایران، صربستان، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان به اضافه تیم منتخب جهان که در دو گروه 3 تیمی در دیدارهای قهرمانی جهان رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز