خبرگزاری کار ایران

مصطفوی: شرایط مثل سابق باشد بازهم باشگاه های ما از آسیا محروم می‌شوند/ کی‌روش دیگر روحیه دیکتاتوری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۳۶

رئیس کمیته تعلیق شده استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها در مورد وضعیت حال حاضر این کمیته صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، داریوش مصطفوی در مورد تعلیق کمیته مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: فرد تعلیق نشده بود و کمیته تعلیق شده بود و دلیلش خرابکاری در باشگاه‌های ما و آماده نبودن زیرساخت‌ها برای تعیین صدور مجوز حرفه‌ای بوده است. اولاً اعضای کمیته جدید مشخص نیست چه کسانی باشند چون خود AFC تعیین می‌کند و این را بگویم اگر وضع مثل سال قبل باشد باشگاه های بزرگ ما بازهم محروم خواهند شد و باید به عوض اینکه فشار روی کمیته استیناف مجوز حرفه ای باشد فشار را روی باشگاه ها بگذارند. وضعیت مالکیت سرخابی‌ها مشخص نیست و معلوم نیست مشغول چه کاری هستند. همین الان مساله بورسی که ایجاد شده همچنان مشکل دارد و از کاردان در این موارد استفاده کنند و این جایی نیست که دست ما باشد که بگوییم برو شرکت کن و دست AFC است و دست خود مدیران باشگاه ها است. امیدوارم با آمدن فتح الله زاده و حضور تاج و آشنایی آنها با موارد AFC تغییراتی صورت بگیرد. ما ملزمیم قوانین صدور مجوز حرفه‌ای را رعایت کنیم. برای همین این فشاری که روی امثال بنده می‌گذارید روی مدیران و روی بورس بگذارید.

وی در مورد اینکه مهدی تاج کمیته مجوز حرفه ای را به دروغگویی متهم کرده است، گفت: من نشنیدم تاج این حرف را بزند ولی ما اگر دروغ گفتیم در راه تسهیل رفع مشکل باشگاه‌های بزرگ و به خاطر هوادارانشان بوده است. همه کشورها و اعزایشان سعی می‌کنند راه را برای ورود باشگاه ها فراهم کنند ولی راهی در اختیار ما وجود نداشت. از بدهی گرفته تا بلیت فروشی و... ما تحت فشار نبودیم ولی خب این چنین رقم خورد. شما این فشار را روی مدیرعاملان باشگاه ها بگذارید. ما اگر باشیم کمکی که سال قبل انجام دادیم را دیگر انجام نخواهیم داد. البته خودم تمایل ندارم باشم چرا که ادم دوست دارد در جای آباد فعالیت کند نه در جای خراب. اینجا از صندلی مدیریتش خراب است تا پایین.

مصطفوی در مورد خطر سقوط باشگاه ها به دسته پایین‌تر توضیح داد: بله این مشکلات وجود دارد و از قبل هم ما هشدار دادیم ولی آدم دقیق و اهل فن روی کار نمی‌آیند. بازهم می‌گویم فشار باید روی اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه ها باشد و آمار بدهند که از روز محرومیت تا امروز چکار کرده‌اند. نه قراردادها مشخص است نه سایر موارد روشن است.

وی در مورد زمان حکم محرومیت گفت: این محرومیت دو ساله نیست و یک ساله است و قابل تجدید نظر است. مواردی که باعث صدور مجوز می‌شود تا جایی که من می‌دانم تا امروز برطرف نشده و حرکت خاصی انجام نشده است. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال افزود: من مخالف کی‌روش بودم ولی او در برگشت به ایران تغییر کرده و مشکلاتش برطرف شده است و دیگر روحیه دیکتاتوری ندارد و دلیلش نتیجه نگرفتن در کلمبیا و مصر است. به قول بعضی ها دفعات قبل کی‌روش مارا به جام جهانی برد و حالا ما او را به جام جهانی بردیم و همین باعث شده تغییر رفتاری در او شاهد باشیم. بازی های تدارکاتی را خوب دیدم و فدراسیون خوب زحمت کشیده است. سخت است ولی امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز