خبرگزاری کار ایران

حقیقت: جهت پنالتی را درست تشخیص دادم ولی نمی‌شد آن توپ را گرفت/ از اشتباهات داوری خیلی ضربه خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۰۱

گلر تیم تراکتور در مورد تقابل با ملوان و حضورش در ترکیب اصلی تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که به نظر می‌رسید تیم فوتبال تراکتور بدون محمدرضا اخباری در دروازه دچار مشکل خواهد شد و این اتفاق را در بازی قبلی و پس از اخراجش مقابل سپاهان شاهد بودیم و رضا کاخساز نتوانست به خوبی مقابل حریف اصفهانی ایستادگی کند، بردیف در دیدار روز گذشته مقابل ملوان از مهدی حقیقت استفاده کرد و برخلاف تصور عملکرد خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت و تلاش زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه تراکتور به کار گرفت ولی روی ضربه پنالتی دروازه‌اش باز شد.

حقیقت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با ملوان اظهار داشت: بازی خوبی بود و با انگیزه بالایی وارد زمین شده بودیم. به چیزی جر برد فکر نمی‌کردیم و می‌خواستیم با پیروزی به تعطیلات لیگ برویم ولی خب متاسفانه شانس با ما یار نبود و شرمنده هواداران شدیم.

وی در مورد حضورش در ترکیب اصلی تراکتور بعد از مدت‌ها، گفت: خوشحالم به من فرصت داده شد و از کادرفنی ممنونم که به من اعتماد کرد. همه تلاشم را کردم برای تراکتور مفید باشم ولی نمی‌دانم عملکردم چطور بود و کادرفنی باید در خصوصم نظر بدهد.

گلر تراکتور در مورد گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد هم توضیح داد: من دوست داشتم در این بازی دروازه‌ام را بسته نگه دارم ولی خب فرصت پنالتی در اختیار حریف قرار گرفت و نمی‌شد کاری‌اش کرد. اینکه پنالتی درست بود یا نه را نمی‌دانم و با اینکه خطا نزدیک من اتفاق افتاد جلوی دیدم گرفته شده بود. من جهت را درست تشخیص دادم و خوب هم به سمت توپ رفتم ولی متاسفانه ضربه خیلی دقیق بود و نمی‌شد آن را گرفت و دروازه باز شد و متاسفانه سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

حقیقت در مورد گل تراکتور که آفساید گرفته شد و باشگاه هم به این تصمیم معترض بود، گفت: من بعد از بازی صحنه گل را ندیدم ولی خب بازیکنان می‌گفتند تصمیم داور اشتباه بوده است. در این مورد بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند ولی تا همینجا هم به گفته همین کارشناسان اشتباهات زیادی علیه تیم ما بوده است.

وی در مورد اینکه آیا بازهم فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا نه، توضیح داد: مهم نیست چه کسی بازی می‌کند و مهم نتیجه گرفتن تراکتور است. اگر فرصت پیدا کنم خوشحال می‌شوم به تراکتور کمک کنم و اگر هم نه، از روی نیمکت برای تیم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز