خبرگزاری کار ایران

هانری: فکر می‌کنم زیدان منتظر سرمربیگری تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۹۰۱

ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه معتقد است زین الدین زیدان به دنبال سرمربیگری در تیم ملی فرانسه نیست.

به گزارش ایلنا، تیری هانری معتقد است زین الدین زیدان منتظر سرمربیگری فرانسه است و پیشنهاداتی که او می‌تواند هدایت یوونتوس را بر عهده بگیرد را رد کرد.

فشارها روی سرمربی فعلی یووه، ماسیمیلیانو آلگری، پس از شکست 4-3 تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا و حذف از این رقابت‌ها، افزایش یافته است.

زیدان 50 ساله از زمانی که رئال را در سال 2021 ترک کرد و سه جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، بیکار بوده است. او همچنین بین سال‌های 1996 تا 2001 برای یوونتوس بازی کرد.

با این حال هانری، هم تیمی سابق زیدان، معتقد است که در صورت جدایی آلگری پیشنهاد یووه را نمی‌پذیرد و در عوض احساس می‌کند منتظر پست سرمربیگری در تیم ملی فرانسه است.

هانری درباره وضعیت زیدان گفت: "من اینطور فکر نمی‌کنم، فکر می‌کنم او منتظر تیم ملی است. فکر نمی‌کنم او به آنجا [یوونتوس] برود. احساس می‌کنم او منتظر یک چیز است و آن هم تیم ملی است. شما با رئال مادرید سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بردید، چرا می‌خواهید برای باشگاه‌های دیگر زحمت بکشید؟ شما می‌توانید تیم ملی را داشته باشید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز