خبرگزاری کار ایران

تصمیم عجیب سازمان لیگ در مورد سوپرجام؛ چرا سیرجان؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۳۴۱

سازمان لیگ در اقدامی عجیب، ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان را میزبان سوپرجام فوتبال ایران معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سوپرجام فوتبال ایران طی برنامه‌ای که چندی پیش از سوی سازمان لیگ اعلام شد قرار است چهارشنبه 11 آبان ماه برگزار شود و طبق اعلام امروز این سازمان ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برای میزبانی این رقابت میان دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران انتخاب شده است.

استقلال تهران به عنوان قهرمان لیگ و نساجی مازندران به عنوان قهرمان جام حذفی در شرایطی باید با این تصمیم عجیب و بی مورد سازمان لیگ به سیرجان سفر کردند که هر دو در تهران تمرین می‌کنند و در شرایطی که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود انتقال محل میزبانی به شهر ثالث آن هم با شهری با فاصله زیاد مثل سیرجان توجیه منطقی ندارد.

در شرایطی که ورزشگاه آزادی آماده‌ترین ورزشگاه حال حاضر فوتبال ایران است و مشکلی برای میزبانی از این دیدار نداشت و برای هر دو تیم هم بهتر بود در این ورزشگاه بازی می‌کردند باید هزینه هنگفت و زمان زیادی را صرف سفر به سیرجان کنند و احتمالاً برای سفر به این شهر با توجه به محدودیت پرواز نیاز به گرفتن پرواز چارتر دارند و علاوه بر وقت و هزینه، خستگی زیادی هم به بازیکنان تحمیل می‌شود.

از سوی دیگر پوشش خبری این بازی برای رسانه ها هم مشکل دیگری خواهد بود که انتقال بازی به سیرجان ایجاد می‌کند و مشخص نیست سازمان لیگ چرا چنین تصمیمی گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز