خبرگزاری کار ایران

کمالوند مانع برگزاری دیدار خلیج فارس - خیبر

آقای با تجربه باز هم زرنگی به خرج داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۹۵

سرمربی خیبر خرم آباد مانع برگزاری بازی با خلیج فارس شد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم آباد به تعویق افتاد تا در هفته نهم بازی های لیگ یک، بار دیگر شاهد یک اتفق جالب باشیم.

تیم خلیج فارس که در هفته های گذشته برای پذیرایی از حریفانش به اهواز یا آبادان سفر می کرد با اعلام رسمی به مسئولین کمیته برگزاری مسابقات، خبر از آمادگی برای برگزاری دیدار های خانگی در ورزشگاه شهدا ماهشهر داد.

طبق ادعای مسئولین این تیم نماینده فدراسیون با حضور در ماهشهر، رختکن و دیگر آیتم های مدنظر یک استادیوم استاندارد برای برگزاری دیدار در لیگ یک را تایید کرده و فقط نبود نور کافی تنها عامل‌ منفی این ورزشگاه به شمار می رفت. نکته جالب درباره تعویق دیدار مذکور این است که مسئولین خلیج فارس از تیم خیبر درخواست کرده بودند که بازی در ساعت ۱۵ برگزار شود اما ظاهرا این خواسته از سوی فراز کمالوند سرمربی تیم خیبر رد شده و خرم آبادی ها حتی به بندر ماهشهر سفر هم انجام نداند.

در حالی که هفته گذشته خیبر در همین ساعت در ورزشگاه خانگی مقابل چادرملو بازی خود را برگزار کرده بود، از سفر به ماهشهر و دیدار مقابل خلیج‌‌ فارس زیر نور طبیعی امتنا ورزید تا تصمیم گیری درباره نتیجه این دیدار به عهده مراجع قضایی سازمان لیگ باشد.

نکته مهم اینجاست که مسئولین خیبر مدعی شده بودند ترجیحشان بازی مقابل خلیج فارس بوده و اگر کمیته انظباطی نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود خیبر اعلام کند، نماینده لرستان تا هفته پایانی بازی های لیگ تحت فشار قرار خواهد گرفت که بدون انجام بازی صاحب سه امتیاز شده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز