خبرگزاری کار ایران

دوست داریم مقابل خلیج فارس بازی کنیم

طرحانی: کم کاری یک تیم دیگر را دستمایه فشار روی خیبر نکنید / انتقادات به خیبر کمی نا عادلانه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۸۳

کاپیتان خیبر پس از لغو دیدار این تیم مقابل خلیج فارس ماهشهر مدعی شد ترجیح کادرفنی و بازیکنان بازی کردن در این دیدار است و دوست ندارند بازی توسط کمیته مسابقه به نفع آنها شود!

محسن طرحانی بازیکن خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط این تیم اینطور توضیح داد:درباره تیم خیبر و لیگ باید بگویم امسال شرایط  نسبت به سال های گذشته تفاوت دارد و خیلی از تیم ها در قامت مدعی صعود خودشان را مطرح کردند و فاصله زیادی بین تیم ها وجود ندارد.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم خیبر گفت: تیم ما تقریبا 80 درصد نسبت به سال گذشته تغییر داشته و زمان می برد تا شناخت کافی و لازم از هم پیدا کنیم. تیم خیلی خوبی داریم و در 8 بازی گذشته باخت نداشتیم. با کوشش بیشتر و درایت کادر فنی در بازی های پیش رو، امتیازهای لازم ر به دست خواهیم آورد و به هدفی که داریم نزدیک خواهیم شد.

 

سازمان لیگ با توجه به آماده نبودن استادیوم شهدای ماهشهر، تصمیم به لغو بازی این هفته این تیم مقابل خیبر گرفته است و اینطور که گفته می‌شود قرار است در رای کمیته انضباطی، نتیجه این جدال را به سود خیبری‌ها اعلام کند. طرحانی در واکنش به این موضوع اینطور واکنش نشان داد: واقعا دوست داریم این بازی برگزار شود. به اندازه کافی فشار روی تیم ما هست. قطعا اگر بازی 3-0 شود تا آخر فصل می خواهند روی این موضوع مانور کنند و قصور یک تیم دیگر را به پای ما بنویسند. مطمئن باشید ترجیح کادر فنی و بازیکنان ما این است که با تیم خلیج فارس بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز