خبرگزاری کار ایران

محاکمه رایان گیگز 10 ماه به تعویق افتاد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۲۱

دادستانی منچستر اعلام کرد محاکمه سرمربی سابق تیم ملی ولز 10 ماه دیگر مجددا پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، رایان گیگز پس از اینکه هیئت منصفه نتوانست در مورد پرونده خشونت خانگی او رای صادر کند، تابستان آینده با محاکمه مجدد روبرو می‌شود.

اولین محاکمه این سرمربی ولزی با هیئت منصفه در 31 اوت به پایان رسید. جلسات دادگاه او 22 ساعت و 59 دقیقه به طول انجامید تا اینکه هیئت منصفه به قاضی اطلاع دادند که در صورت زمان بیشتر، هیچ چشم انداز منطقی برای صدور حکم وجود ندارد.

سپس قاضی تصمیم به توقف جلسات محاکمه گرفت. پیتر رایت، نماینده دادستانی، روز چهارشنبه تایید کرد که دادستانی منچستر 10 ماه دیگر به دنبال محاکمه مجدد خواهد بود.

گیگز پس از کتک زدن دوست دختر سابقش کیت گرویل و همچنین خواهرش در نوامبر 2020 متهم شد. این حادثه در خانه او در منچستر رخ داد. گیگز همچنین متهم به کنترل رفتار نسبت به گرویل در یک دوره سه ساله شد.

گیگز این اتهامات را رد کرده و وکیل او، کریس داوکیوسی، گفته که این اتهامات مبتنی بر "تحریف، اغراق و دروغ" است. بازیکن سابق منچستریونایتد زمانی که در دادگاه حضور نداشت، دادستانی تایید کرد که آن‌ها به دنبال محاکمه مجدد هستند.

محاکمه مجدد کاپیتان و سرمربی سابق ولز از 31 جولای 2023 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز