خبرگزاری کار ایران

هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید - پورتو: بازگشت طارمی به خانه روخی بلانکو

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۸۵

تیم‌های اتلتیکومادرید و پورتو از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه واندامتروپولیتانو در چارچوب اولین بازی از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، رویارویی اتلتیکومادرید و پورتو در پایتخت اسپانیایی فرصت مناسبی برای مهدی طارمی خواهد بود تا توانایی‌های خود را ثابت کند.

طارمی در آخرین بازی مرحله گروهی فصل پیش، درحالی شاهد شکست سه بر یک تیمش بود که موقعیت‌های مناسب گلزنی را از دست داد و برای هشتمین هفته متوالی موفق به گلزنی نشد.

رویارویی دوباره با شاگردان دیگو سیمئونه برای مهاجم ایرانی پورتو فرصت بسیار عالی است که هم عملکرد فصل پیش خود را جبران کند و هم در امتیازگیری از این رقیب قدرتمند اثرگذار باشد.

اتلتیکو قبل از رسیدن به نیمه نهایی در فصل 2017 در فصل 2015-2016 به مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، اما قرمز و سفیدها از آن زمان به سختی می‌توانند در این رقابت‌ها تاثیر جدی بگذارند.

با این اوصاف، غول‌های اسپانیایی در دو دوره از سه دوره اخیر خود به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند، از جمله فصل گذشته، منچستریونایتد را در مرحله یک شانزدهم نهایی شکست دادند و در مرحله بعدی مقابل منچسترسیتی شکست خوردند.

اتلتیکو در گروه B این فصل چمپیونزلیگ در کنار پورتو، کلوب بروژ و بایرلورکوزن بازی خواهد کرد و آن‌ها می‌توانند درصدر جدول قرار بگیرند، اما به نظر می رسد گروهی بسیار عجیب باشد و هر چهار طرف مطمئناً معتقدند که می‌توانند به دور حذفی برسند.

شاگردان سیمئونه پس از تساوی یک بر یک مقابل رئال سوسیداد در لالیگا در روز شنبه وارد این مسابقه خواهند شد و در حال حاضر در رده هفتم لیگ برتر اسپانیا قرار دارند و از 4 بازی ابتدایی خود 7 امتیاز کسب کرده‌اند.

قرمز و سفیدها در واقع در مرحله گروهی رقابت‌های فصل گذشته مقابل پورتو قرار گرفتند و در واندا متروپولیتانو 0-0 به تساوی رسیدند و در بازی برگشت در پرتغال 3-1 پیروز شدند.

اتلتیکو پنج مرتبه مقابل پورتو بازی کرده که سه مرتبه پیروز شده و دو پیروزی پورتو در مرحله گروهی رقابت‌های 10-2009 به دست آمد.

آبی و سفیدها در دو فصل پیش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، اما آن‌ها در فصل گذشته در دور گروهی به میدان رفتند و پس از لیورپول و اتلتیکو سوم شدند و به لیگ اروپا منتقل شدند و در آنجا نهم از دور یک شانزدهم نهایی حذف شدند.

پورتو که در فصل 2003-2004 با هدایت ژوزه مورینیو دومین جام اروپایی خود را بالای سر برد، در فصل گذشته سی امین عنوان قهرمانی پرتغال را به دست آورد و شروع نسبتاً قدرتمندی در این فصل با کسب 12 امتیاز از 5 بازی داشته که در رده سوم جدول قرار گرفته است.

تیم سرخیو کونسیسائو در واقع در پایان ماه اوت در لیگ توسط ریو آوه 3-1 شکست خورد اما با غلبه بر ژیل ویسنته در روز شنبه با از پیروزی وارد این مسابقه خواهد شد.

پورتو در بازی بعدی اروپایی خود در 13 سپتامبر میزبان کلوب بروژ خواهد بود و نتایج این تیم در برابر باشگاه بلژیکی و لورکوزن می‌تواند در مورد شانس آن‌ها برای صعود به دور حذفی بسیار مهم باشد.

ترکیب احتمالی اتلتیکومادرید:

گربیچ، خیمنز، ویتسل، رینیلدو، مولینا، یورنته، کوکه، دی پائول، کاراسکو، موراتا، فلیکس

ترکیب احتمالی احتمالی پورتو:

دی کاستا، ماریو، پپه، مارکانو، وندل، اوتاویو، اوریبه، کاستا، پپه، اوانیلسون، طارمی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز