خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

پخش زنده دیدار رئال مادرید و پاریس در شب بازگشت مسی و راموس به برنابئو/ طارمی امید پورتو در تقابل با مارسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۳۰۳

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو بازی پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو بازی دیگر پیگیری خواهد شد تا تکلیف دو تیم صعود کننده دیگر به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

در حساس ترین بازی امشب از ساعت 23:30 شاگردان کارلو آنجلوتی در رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود برابر پاری سن ژرمن قرار خواهند گرفت. این در حالی است که شاگردان پوچتینو در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس با گل دقایق پایانی کلیان ام‌باپه موفق شدند با نتیجه یک بر صفر کهکشانی ها را شکست دهند تا با پیروزی راهی دیدار برگشت در مادرید شوند. نکته جالب توجه در این بازی بازشگت سرخیو راموس و لیونل مسی به ورزشگاه سنتیاگو برنابئو است. این بازی به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

در دیگر بازی این مرحله نیز در همین ساعت شاگردان پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد باید برابر اسپورتینگ لیسبون قرار بگیرند. این درحالی است که سیتیزن ها در بازی رفت در خانه اسپورتینگ با نتیجه 5 بر صفر پیروز شدند تا گامی بلندی برای صعود به دور یک چهارم نهایی برداشته باشند و در بازی برگشت دردسری نداشته باشند. این بازی نیز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

همچنین مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز امشب با 2 بازی آغاز خواهد شد. از ساعت 21:15 رئال بتیس در ورزشگاه خانگی خود باید برابر اینتراخت فرانکفورت به میدان برود. همچنین در دیگر بازی این مرحله نیز از ساعت 21:15 در حساس ترین بازی این مرحله یاران مهدی طارمی باید در ورزشگاه خانگی خود برابر المپیک مارسی قرار بگیرند. این بازی نیز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز