خبرگزاری کار ایران

مدیر هوادار: انگار ما میهمان بودیم و پرسپولیس میزبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۰۵۵

علی عباسی درباره بازی مقابل پرسپولیس با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی عباسی، مدیر تیم هوادار پس از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: به ما اعلام کردند که هر دو تیم می‌توانند تماشاگر داشته باشند، اما از شورای تأمین اعلام شد که حضور هواداران لغو شده است.

او ادامه داد: ورود تماشاگران پس از آغاز مسابقه کنترل نشد و درهای ورزشگاه بین دو نیمه باز شد. ما میزبان بودیم و پرسپولیس میهمان بود، اما انگار شرایط برعکس بود و صحنه جالبی رخ نداد.

او درخصوص عدم برگزاری این مسابقه در ورزشگاه آزادی گفت: اگر بنا بر شایعه است، می‌توانیم بگوییم به پرسپولیس گفته بودیم صد میلیارد بدهد. کدام پنج میلیارد؟ این موضوع قبل از دیدار با تراکتور مطرح شد که سرمربی تیم پس از این بازی گفت در زمین خانگی خودمان بازی می‌کنیم. این حق ماست که در زمین خودمان بازی کنیم و مسئله خاصی نبود.

مدیر تیم هوادار با اشاره به قضاوت بیژن حیدری در این مسابقه عنوان کرد: خودتان صحنه‌ها را دیدید. حیدری یکی از مفاخر داوری ایران است، اما به نظرم پای سروش رفیعی هنگام تکلی که زد، خیلی بالا آمد و او با شدت و با هر دو پا ضربه زد. در صحنه گل اول، زاویه ما به گونه‌ای نبود که ببینیم توپ از خط عبور کرد یا خیر. با این حال مطابق تصاویر و فیلم‌هایی که دیدیم، توپ از خط رد شده بود.

طهماسبی در مورد سکوت ساکت الهامی کنار زمین خاطرنشان کرد: جریاناتی علیه الهامی به راه انداخته بودند و اتفاقی که در ترکیه رخ داد، بزرگنمایی شد. با این حال زمانی که عضوی از کادر فنی اعتراض می‌کرد، الهامی او را به آرامش دعوت می‌کرد و به نظرم می‌شود ساکت‌ترین ساکت الهامی را دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز