خبرگزاری کار ایران

ترانه علیدوستی علاقه‌ای به فوتبال ندارد

علیدوستی: بازی با اروگوئه اعتماد به نفس تیم ملی را بالا می‌برد/ قبلاً گفتم اسکوچیچ باید ادامه بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸۱۳

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است، سرمربی کروات تیم ملی باید به کارش ادامه بدهد و تقابل با تیم‌های بزرگ باعث افزایش اعتماد به نفس ملی‌پوشان می‌شود.

حمید علیدوستی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی به جام جهانی باقی نمانده است باید در تیم ملی شاهد احترام و همدلی باشیم. با وحدت می‌توانیم نتیجه بهتری بگیریم. این تیم ملی ظرفیت بالایی دارد و باید باید با تمام توان عشق و علاقه نسبت به کشور، در جام جهانی حاضر شویم.

وی در خصوص شرایط برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل اروگوئه افزود:  از آنجا که اورگوئه با نفرات اصلی‌اش مقابل ما قرار می گیرد فرصت خوب برای ارزیابی تیم ملی است. ضمن اینکه دور هم جمع شدن بچه‌ها به بهانه برگزاری بازی دوستانه، فضای همدلی را می‌تواند گسترش دهد. کما اینکه تقابل با بازیکنان بزرگ می‌تواند محک خوبی برای ملی پوشان باشد و پیش از جام جهانی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببرد. بالا رفتن اعتماد به نفس در جام جهانی می‌تواند به ما کمک کند. 

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون، گمانه‌زنی‌های مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی شنیده می‌شود، تصریح کرد: چه چند ماه قبل و چه حالا، می گویم که اسکوچیچ باید در تیم ملی بماند. وقتی تا حالا توانسته راه را به خوبی طی کند بنابراین شرایط ادامه این مسیر را هم دارد.

علیدوستی در رابطه با اینکه آیا توصیه‌ای برای بهتر شدن سطح تیم ملی دارد، گفت: به نظرم باید روی کار تیمی(TEAM WORK) بیشتر کار کنیم. چون تیم ما دارای ظرفیت خوبی است. هر چقدر همیت و صمیمت تیم ملی بالا برود، از نظر روانی شاهد اتفاقات بهتری در تیم ملی خواهیم بود. 

وی در پاسخ به اینکه آیا ترانه علیدوستی(بازیگر شناخته شده کشور) از پدرش پیگیر فوتبال و مسائل فنی ملی‌پوشان می‌شود، گفت: واقعیت خیر، ترانه خیلی به فوتبال علاقه‌ای ندارد و این مسائل را دنبال نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز