خبرگزاری کار ایران

فلیک: به خاطر اشتباهات فردی تنبیه شدیم/ باید به جلو نگاه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۵۱۴

سرمربی تیم ملی آلمان از شکست برابر ژاپن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هانسی فلیک پس از شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال آلمان مقابل ژاپن، در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: در نیمه اول فرصت‌های زیادی از دست دادیم. ژاپن یک گل بیشتر از ما زد و نسبت به آلمان راندمان بهتری داشت. اشتباهات فردی مرتکب شدیم که نباید رخ می‌داد. می‌دانستیم ژاپن در انتقال توپ بسیار سریع است و مقابل ما از همین شیوه استفاده کرد.

وی درخصوص ضعف مدافعان تیم ملی آلمان،‌ به‌خصوص در صحنه گل دوم ژاپن تصریح کرد: نیکلاس باید بیشتر توجه می‌کرد. این همان اشتباهات فردی است که به آن اشاره کردم و باید تاوانش را می‌دادیم.

سرمربی آلمان در این مورد که به نظر می‌رسید تعویض‌هایش سبب آشفتگی ریتم بازی مانشافت شد، گفت: می‌خواستیم انرژی تازه‌ای به زمین بیاوریم. توماس مولر مدت زیادی بازی نکرده بود و او را به‌درستی از زمین بیرون آوردیم. اشتباهات فردی مرتکب شدیم که نباید انجام می‌شد و به همین خاطر باختیم.

فلیک درباره آینده تیم ملی آلمان در دور گروهی جام جهانی قطر خاطرنشان کرد: حالا باید به جلو نگاه کنیم و همین کار را انجام خواهیم داد. هنوز شش امتیاز وجود دارد که باید برای آن بازی کنیم و می‌خواهیم هر شش امتیاز را بگیریم.

وی درباره اقدام شاگردانش در عکس تیمی ابتدای بازی که همگی دستان خود را روی دهان‌شان گذاشته بودند،‌ عنوان کرد: این یک علامت و پیام بود تا نشان بدهیم فیفا در حال ساکت کردن ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز