خبرگزاری کار ایران

طالقانی: تاج سه سال خون دل خورد/ بازی با آبروی افراد کسب و کار برخی افراد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۴۱۸

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این روزها بازی با آبروی آدم‌ها ظاهرا کسب و کار عده‌ای شده است.

به گزارش ایلنا، عبدالکاظم طالقانی، درباره اظهارات امروز مهدی تاج در برنامه ورزشگاه عنوان کرد: صحبت‌های امروز به نظرم بخش تاریک ماجراهای سه سال اخیر فوتبال کشورمان را برای افکار عمومی و مردم روشن کرد. حقیقتا آنچه باعث شده بود رئیس و هیات رئیسه اسبق فدراسیون فوتبال در این مدت سکوت کنند، همان جلوگیری از سو استفاده وکلای طرف مقابل بود. 

وی ادامه داد: این روزها بازی با آبروی آدم‌ها ظاهرا کسب و کار عده‌ای شده است. افرادی که اشتباهی به ورزش آمده‌اند و حال مدعی هم هستند. آن‌ها که در دولت قبلی هر چقدر توانستند علیه فدراسیون فوتبال سم پاشی کردند و جالب اینجاست که همچنان دست از شیطنت‌های خود برنمی دارند. آقایان بس کنید. 

وی خاطرنشان کرد: جای خوشحالی دارد که افکار عمومی برداشت بسیار مثبتی از صحبت‌های امروز تاج داشت. او سه سال خون دل خورد و از نامرادی‌ها گذشت تا رای صادر شود. حتی از نظر من، همین امروز هم می‌توانست حرف‌های دیگری بزند اما باز هم حجب و حیا به او اجازه چنین کاری نداد. 

وی ادامه داد: مثال معروفی در ادبیات ما وجود دارد که روزی یک قاضی در دعوای میان دو خانم پیرامون اینکه فرزند متعلق به کدام آن‌هاست می‌گوید می‌خواهد آن پسر را به دو نیم تقسیم کند. آن لحظه، مادر واقعی می‌گوید این فرزند من نیست تا شاهد مرگ پسرش نباشد. امیدوارم ورزش به محیط سالم و بی‌تنش خود بازگردد. 

طالقانی افزود: با مشخص شدن بر حق بودن اعضای هیات رئیسه سابق فدراسیون، قطعا از امروز هر فردی به هر نحوی بخواهد به ایراد تهمت ادامه دهد پاسخ مقتضی را دریافت خواهد کرد. این سکوت به جهت منافع ملی و برای اعلام رای در دادگاه عالی ورزش بود و از این پس بیان مباحث غیرصحیح پاسخ روبرو می‌شود. امیدوارم جامعه فوتبال در نهایت در روز 8 شهریور رئیس آینده‌اشرا بشناسد و بهترین اتفاقات برای این رشته ورزشی به مانند روزهای نه چندان دور تکرار شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز