خبرگزاری کار ایران

نامی: فدراسیون فوتبال از تیم ملی بانوان بیشتر حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۴۸

دروازه‌بان تیم پالایش گاز ایلام گفت: امیدوارم فدراسیون از تیم ملی بانوان حمایت کند و برنامه منظم و سیستماتیک در نظر بگیرد که به این اندازه شاهد اوج و فرود نباشیم.

مریم نامی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شرایطش بعد از پایان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، اظهار داشت:   بعد از لیگ بلافاصله تمرینات آماده‌سازی خودم را  شروع کردم.  یک سال پیش برای مجوز باشگاه فرهنگی ورزشی اقدام کردم و بلاخره بعد از کلی تلاش در رشته فوتبال، هندبال، والیبال فعلا فعال شد و ۱تیر اولین جلسه تمرین باشگاه‌مان با والیبال شروع می‌شود. 

وی افزود: قراردادم با پالایش گاز ایلام دوساله بود که تمام شد. در این مورد پیشنهاداتی شده و مشغول بررسی آنها هستم. واقعیت این احتمال وجود دارد که  از جمع زرد پوشان پالایش گاز ایلام جدا شوم.

بازیکن فصل گذشته پالایش گاز ایلام عنوان کرد: متاسفانه تیم ملی بعد از اعزام به مسابقات جام ملت‌ها اردویی نداشته و قطعا این موضوع می‌تواند به روند تیم آسیب بزند و حتی باعث حذف ما از رنکینگ فیفا شود. با توجه به شرایط فعلی آمادگی و هماهنگی بازیکنان بسیار پایین آمده و این موارد کار را برای سرمربی تیم ملی سخت تر می‌کند.

نامی با اشاره به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بانوان ایران عنوان کرد: خانم آزمون و همه مربیان لیگ برتر بانوان ایران زحمات زیادی متحمل می شوند و قطعا هدف آنها  پیشرفت فوتبال بانوان است.

وی در پایان خطاب به فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم فدراسیون از تیم ملی بانوان حمایت کند و برنامه منظم و سیستماتیک در نظر بگیرد که به این اندازه شاهد اوج و فرود نباشیم که البته لازمه همه این موارد پخش زنده تلویزیونی و توجه رسانه به این بخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز