خبرگزاری کار ایران

آزمون بخش خصوصی را به حمایت از بانوان فراخواند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۲۸

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران خواستار حمایت همه جانبه از فوتبال بانوان شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از باشگاه آینده سازان، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص حمایت از تیم ملی اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی که تیم‌های فوتبال آقایان را در اختیار دارند یا شرکت‌های بخش خصوصی می‌توانند با حمایت از ورزش بانوان، سهم قابل توجهی در پیشرفت این رشته ایفا کنند.

آزمون با اشاره به مهمترین چالش‌های دختران فوتبالیست در کشور، خاطر نشان کرد: فوتبال آقایان هزینه‌ها و توجهات بسیار زیادی را به خود جذب کرده اما تاکنون هیچ هزینه‌ای برای فوتبال بانوان انجام نشده و این باعث شده تا فوتبال بانوان به اندازه فوتبال آقایان رشد نکند.

وی با اشاره به اینکه فوتبال بانوان فقط با عشق و علاقه فعالان این عرصه در استان‌ها و کشور پیگیری می‌شود، تصریح کرد: بازیکنان، مربیان و مالکان تیم‌های فوتبال بانوان فقط با از خودگذشتگی و تلاش بی‌وقفه در این مسیر گام برمی‌دارند و ادامه می‌دهند و حتی در بسیاری از مواقع، هیچ سودی به لحاظ مالی نصیب آنها نمی‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در رابطه با راهکارهای حمایت از تیم‌های فوتبال بانوان در کشور، تاکید کرد: بهترین اقدام برای حمایت از تیم‌های فوتبال بانوان در کشورمان این است که باشگاه‌های ورزشی که تیم فوتبال آقایان را در اختیار دارند، به حمایت از تیم‌های فوتبال بانوان هم بپردازند و شرکت‌های خصوصی نیز در جهت حمایت از این تیم‌ها فعالیت کنند.

وی افزود: برای مثال در سال گذشته شرکت موتوسل از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان حمایت کرد که در نهایت به قهرمانی این تیم انجامید. این نشان می‌دهد که در صورت حمایت از فوتبال بانوان، فعالان این عرصه، به دستاوردها و موفقیت‌های مطلوبی دست خواهند یافت.

آزمون با تاکید بر اینکه سطح لیگ برتر فوتبال بانوان کشور نیز باید افزایش یابد، عنوان کرد: باید تلاش کنیم که کیفیت لیگ فوتبال بانوان را افزایش دهیم. تیم‌های حاضر در لیگ باید روی بدنسازی بازیکنانشان کار کنند و شرایطی ایجاد شود که بازیکنان با آمادگی هر چه بیشتر در بازی‌های لیگ و بازی‌های ملی حضور یابند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان خاطر نشان کرد: لازم است فوتبال بانوان حتماً به آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها راه یابد. اکنون تمام آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها به فوتسال بانوان می‌پردازند و روی فوتبال سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. درصورتی‌که این اتفاق رخ دهد، گام‌های بلندی برای ورزش فوتبال بانوان در سطح کشور برداشته خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز