خبرگزاری کار ایران

قرارداد بازی ایران و کانادا سفت و محکم نبود

افشارزاده: مجیدی بهترین مربی ایران است/ نباید صالحی امیری را به راحتی از دست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۸۹

رئیس سابق کمیته ملی المپیک درباره مسئله بازنشستگی رضا صالحی امیری و کنار رفتن او از ریاست کمیته ملی المیپیک واکنش نشان داد.

بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال در گفتگو با ایلنا، در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی استقلال را به هواداران، بازیکنان و کادر مدیریتی باشگاه تبریک می گویم. فرهاد مجیدی مربی شایسته ای است و با زحماتی که کشید توانست استقلال را به قهرمانی برساند. باید قبول کنیم مجیدی در حال حاضر بهترین مربی ایران است.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک درباره مسئله  بازنشستگی رضا صالحی امیری  و کنار رفتن او از ریاست کمیته ملی المیپیک، عنوان کرد: به نظرم کنار رفتن صالحی امیری مشکلی از  ورزش کشور حل نمی‌کند. قبلاً به عنوان رییس کمیته ملی المپیک کار کرده‌ام و می‌دانم این جایگاه سختی‌های خاص خودش را دارد. بنابراین نباید افراد باتجربه بالا را به راحتی در این سطوح از دست بدهیم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره عملکرد فدراسیون فوتبال و میرشاد ماجدی گفت: میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال عملکرد خوبی داشته و بعد از آن حواشی رفته رفته در حال حل مسائل است. به نظرم او در فدراسیون تنها است و امیدوارم دیگر اعضا هم پای کار فوتبال باشند و کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که  ارزیابی‌اش از تدارکات تیم ملی پیش از جام جهانی 2022 قطر و لغو بازی ایران و کانادا چیست، تصریح کرد: تیم ملی اگر تدارکات مناسب نداشته باشد در جام جهانی موفق نمی شود و نیاز به چند بازی تدارکاتی دیده می‌شود. اما به نظرم قرارداد بازی ایران و کانادا سفت و محکم نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز