خبرگزاری کار ایران

جانواریو: خط دفاعی مستحکم در قهرمانی تاثیرگذار بود / خیلی خوشحالم که فرهاد دوباره قهرمان شده است / در جشن قهرمانی شرکت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۱۹۰

بازیکن اسبق استقلال خبر داد که برای شرکت در جشن قهرمانی آبی پوشان از برزیل به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، فابیو جانواریو، همبازی سابق فرهاد مجیدی در استقلال می‌گوید سرمربی آبی پوشان از ابتدای فصل پتانسیل قهرمانی را نشان داده بود و او می‌توانست به این عنوان ارزشمند دست پیدا کند. مشروح صحبت‌های بازیکن سابق استقلال با ایلنا را درمورد قهرمانی آبی پوشان در ادامه می‌خوانید:

فابیو، استقلال قهرمان شد. احساسات خود را در این مورد بیان کنید.

ابتدا می‌خواهم بگویم من هم همراه استقلال احساس قهرمانی می‌کنم. از اینکه بعد از 10 سال استقلال را قهرمان می بینم بی نهایت خوشحالم و می توانم شادی و خوشحالی همه هواداران این تیم را در این لحظه تصور کنم. من هم خیلی خوشحالم که دوباره فرهاد مجیدی را با استقلال قهرمان می‌بینم.

 فکر می کردی استقلال با هدایت فرهاد مجیدی قهرمان شود؟

من واقعاً به کار فرهاد اعتقاد داشتم همانطور که طی 2 تا 3 سال پیش گفته‌ام؛ بدون شک. قبلاً در مصاحبه های دیگری گفته بودم که امیدوارم در آینده ای نزدیک فرهاد دوباره استقلال را بالا ببرد و با این تیم قهرمان شود. حتی از راه دور هم دوست دارم بازی ها را دنبال کنم ببینم با چه انرژی او خودش را به عنوان یک رهبر تیم قرار می دهد. حال و هوای فرهاد در کنار زمین نشان می دهد که او چقدر در عملکرد تیمش درگیر و متمرکز است. او با گذشت زمان در حال پیشرفت در کار فنی خود بود و امروز توانسته استقلال را دوباره به تیمی محترم و برنده تبدیل کند.

گفته می شود برای جشن قهرمانی به تهران دعوت شده اید.  آیا قصد دارید دوباره برای شرکت در این جشن به ایران سفر کنید؟

بله از سوی باشگاه چنین دعوتی صورت گرفته و تصمیم گرفتم شرکت در این اتفاق بزرگ را قبول کنم و با فرهاد و بچه‌ها قهرمانی را در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم.

به نظرت عامل متفاوت استقلال در این فصل چه بود؟

این یک موقعیت پیچیده برای ارزیابی از سوی من است اما چیزی که در این تیم فعلی می بینم یک سازمان دفاعی بسیار مستحکم است. معمولا بهترین تیم ها، آنهایی که به قهرمانی می رسند، آنهایی نیستند که بهترین خط حملات را دارند، بلکه آنهایی هستند که به صورت سازمان یافته دفاع می کنند. با رسیدن به این سطح، تیم نشان می دهد که کار بسیار خوب در حال توسعه است. رسیدن به این بلوغ و سازماندهی کار و عملکرد آسان نیست. به فرهاد، مربیان و همه بازیکنان تبریک می‌گویم که توانستند تیمی قدرتمند و خوب بسازند.

اگر بخواهید بازیکنی را به عنوان ستاره این فصل تیم معرفی کنید، کدام بازیکن را انتخاب می‌کنید؟

برای من عادلانه نیست که تنها بازیکنی را انتخاب کنم که برجسته ترین بازیکن تیم باشد. برای من سخت است که از دور تصمیم بگیرم چون نمی توانم همه مسابقات را تماشا کنم. من می خواهم به همه بازیکنان استقلال بابت عملکرد فوق العاده شان در این فصل تبریک بگویم.  همه شما یک قهرمان بودید.

استقلال با ادامه شکست ناپذیری در این فصل می تواند جام طلایی را بالای سر ببرد. فکر می کردی تیم به چنین آماری برسد؟

من واقعاً معتقدم که آنها می‌توانند در این فصل تاریخ ساز شوند. در 2 بازی پیش رو حفظ تمرکز بالا و تمرکز شدید برای حفظ این عملکرد باورنکردنی لازم است.

به نظر شما استقلال برای تکرار این موفقیت به چه عواملی نیاز دارد؟

رسیدن به اوج کار سختی است، ماندن در اوج کار بسیار سخت‌تری است. بنابراین، برای قهرمان ماندن، باید انگیزه، کار، تعهد، تمرکز در همه سطوح را اضافه کرد، زیرا همیشه شخص دیگری وجود خواهد داشت که بخواهد جای آن‌ها را بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز