خبرگزاری کار ایران

مدیران قبلی به استقلال بازیکن تحمیل می‌کردند

حجت کریمی: سلبریتی‌ها بدانند با شعار دادن شکمی‌سیر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۴۳

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدواریم در دیدار مقابل آلومینیوم اراک بتوانیم پذیرای طرفداران استقلالی در استادیوم باشیم.

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد اظهارداشت: خدا رو شکر با کسب این پیروزی کار قهرمانی این فصل را در همین دیدار به پایان رسید. به بازیکنان و کادر فنی و هواداران عزیز بابت این قهرمانی تبریک می گویم . با هماهنگی که با مدیریت باشگاه انجام دادیم به زودی بازیکنان پاداش خواهند گرفت.

کریمی‌ ادامه داد: در تلاشیم تا شرایطی فراهم کنیم که در دیدار مقابل آلومینیوم اراک  نسبت به بازی‌های قبل پذیرای تماشاگران بیشتری هم باشیم و حتی دوست داریم استادیوم پر شود.

وی درباره شرایط این تیم برای حضور در نقل و انتقالات تصریح کرد:  هیچ تصمیم و برنامه ای در این زمینه گرفته نشده اما قطعاً به موقع در این باره اقدامات لازم صورت خواهد گرفت. هواداران بابت این مسایل نگرانی نداشته باشند و مطمئن باشند بهترین تیم را برای فصل آینده خواهیم بست.

هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص راز قهرمانی این تیم در فصل جاری بیان داشت: اعضای هیئت مدیره استقلال پشت بازیکنان و کادر فنی بودند و اجازه ندادند هیچ حاشیه‌ای متوجه تیم استقلال شود. این بزرگترین اتفاق برای استقلال در این فصل بود. چرا که در دوره‌های قبل دائم شاهد جنگ و جدل‌های هیئت مدیره با کادرفنی بودیم. در سالهای قبل بعضی از اعضای هیئت مدیره به اندازه‌ی در امور تیم دخالت می‌کردند که حتی در نقل و انتقالات بازیکن به سرمربی تحمیل می‌کردند

کریمی ادامه داد: در این شرایط اقتصادی این قهرمانی باعث خوشحالی هواداران خواهد شد. می‌دانیم رفت و آمد به استادیوم آزادی همراه با تهیه بلیت چیزی در حدود ۳۰۰ هزار تومان برای هر هوادار هزینه در بر دارد.البته این را هم بگویم متاسفانه در چنین شرایطی شاهد هستیم که خیلی از سلبریتی‌ها که اکثرشان دولبریتی هم نیستند، در شرایطی که هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید در این شرایط معیشتی با موج سواری روی احساسات مردم سعی دارند صفحات اجتماعی شان را پرطرفدارتر و قیمت تبلیغات استوری‌های شان را بیشتر کنند. با شعار دادن شکمی‌سیر نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز