خبرگزاری کار ایران

توصیهای به مجیدی ندارم

جانواریو: دوست دارم روزی در ایران مربیگری کنم/ امیدوارم بگذارند فرهاد در استقلال کار کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۹۴۱

هافبک برزیلی سابق استقلال دوست دارد برای مربیگری به ایران بازگردد.

به گزارش ایلنا، فابیو جانواریو هافبک برزیلی سابق استقلال پیش بینی کرد که استقلال هنوز هم می‌تواند به دنبال قهرمانی در لیگ فوتبال ایران باشد زیرا هنوز چیزی تمام نشده است جانواریو این روزها در تیم خودش در برزیل مشغول مربیگری است آرزو کرد که روزی برای مربیگری به ایران بیاید.

شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟

کم و بیش از راه دور بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم آنها با حضور مربی خارجی توانستند نتایج خوبی بگیرند و حالا هم بعداز رفتن وی و با آمدن فرهاد مجیدی شرایط کمی تغییر کرده است. فرهاد مربی جوان و باانگیزه‌ای است و می‌تواند تیم را به موفقیت برساند.

یعنی اعتقاد دارید مجیدی در استقلال موفق می‌شود؟

مجیدی هم بازی و هم اتاقی سابق من در استقلال بود او در آن موقع هم که بازی می‌کرد حتی در تمرینات هم مانند مسابقات انگیزه داشت همین جدیت را در مربیگری هم دارد امیدوارم بگذارند فرهاد در استقلال کار کند.

اما آبی‌ها در دو بازی اخیرشان شرایط خوبی نداشتند؟

استقلال مقابل گل گهر خوب بازی کرد و حتی می‌توانست برنده شود اما از موقعیت‌هایش خوب استفاده نکرد  البته مصدومان این تیم هم به تیم بازگشتند و هنوز از نظر آ‌مادگی در شرایط خوبی نیستند. همه این مسایل روی کار این تیم اثر می‌گذارد.

آیا استقلال شانسی برای قهرمانی دارد؟

در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست استقلال باید تمام تلاشش را انجام دهد که نتیجه بگیرد هنوز 

چیزی تمام نشده و چند هفته به پایان لیگ باقی مانده استقلال می‌تواند باز هم به عنوان قهرمانی برسد به شرط اینکه دست از تلاش برندارد.

بازگشت فتح اله زاده به استقلال چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد؟

فتح اله زاده مدیر توانمندی است او می‌تواند شرایط و امکانات تیم را بهتر کند او تجربه چندین باره مدیریت را در استقلال دارد و این می‌تواند به استقلال کمک کند.

بازی‌ها هم به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است.

سلامت بازیکنان و تیم‌ها خیلی اهمیت دارد و خیلی از کشورها هم به دلیل این ویروس مسابقات به تعویق افتاده است پس بهتر بود در ایران هم چنین اتفاقی می‌افتاد.

توصیه‌ای به فرهاد مجیدی ندارید؟

مجیدی نیازی به توصیه من ندارد زیرا خودش بارها در استقلال بازی کرده و با ریز و بم این تیم آشنایی دارد هواداران هم او را دوست دارند و این خودش یک فاکتور مثبت است.

آیا خودتان به مربیگری مشغول هستید؟

کم و بیش و دورادور به مربیگری می‌پردازم دوست دارم روزی به فوتبال ایران بازگردم و دوباره کنار هواداران استقلال باشم باید منتظر آینده ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز