خبرگزاری کار ایران

البته اگر فرهاد بگذارد!

تشکیل مثلث خاطره‌انگیز در استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۷۴

اگر مثلث فتح‌الله‌زاده- مظلومی- فرهاد مجیدی در استقلال شکل بگیرد، به نوعی خالقان نماد کری‌خوانی آبی‌ها یعنی عدد «چهار» گرد هم جمع شده‌اند.

به گزارش ایلنا،با تصمیمات تازه‌ای که برای باشگاه استقلال گرفته شد، علی فتح‌الله‌زاده به پست محبوبش یعنی مدیرعاملی بازگشت. همچنین در مجمع باشگاه تصمیم گرفته شد پرویز مظلومی هم سرپرست جدید تیم باشد، هرچند ظاهرا فرهاد مجیدی دل خوشی از این انتصاب ندارد. سرمربی استقلال همزمان با انتشار خبر بازگشت مظلومی به استقلال، پستی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و به حمایت از سعید رمضانی، سرپرست مستعفی تیم پرداخت. به هر حال اگر این اتفاق رخ بدهد و مثلث فتح‌الله‌زاده- مظلومی- فرهاد مجیدی در استقلال شکل بگیرد، به نوعی خالقان نماد کری‌خوانی آبی‌ها یعنی عدد «چهار» گرد هم جمع شده‌اند.

این عدد در حد فاصل مهرماه 89 تا آذر 90 و در پی پیروزی استقلال در چهار داربی از پنج داربی برگزار شده در آن ایام متولد شد و استقلالی‌ها از آن زمان، این عدد را در کل‌کل با هواداران پرسپولیس به کار می‌گیرند. در آن بازه زمانی قتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه بود، پرویز مظلومی سرمربیگری تیم را بر عهده داشت و فرهاد مجیدی هم کاپیتان و ستاره اصلی آبی‌ها به حساب می‌آمد. حالا حاجی دوباره مدیرعامل خواهد بود، فرهاد سرمربی شده و پرویز مظلومی حضور در پست سرپرستی را تجربه می‌کند. به این ترتیب یک نقش دیگر به مجموع نقش‌هایی که مظلومی در استقلال ایفا کرده افزوده خواهد شد. او قبلا در این تیم بازیکن، دستیار و سرمربی بود و حالا سرپرست خواهد شد؛ شبیه آنچه در مورد مرحوم منصور پورحیدری رخ داد. تکرار می‌کنیم حداقل تا لحظه تنظیم این مطلب، حضور مظلومی مشروط به اعلام رضایت فرهاد مجیدی است.

این مثلث اگرچه برای خیلی از هواداران استقلال جذاب و خاطره‌انگیز است، اما برخی اتفاقات و اختلافاتی را هم یادآوری می‌کند که تکرارشان می‌تواند موقعیت تیم را به خطر بیندازد. غیر از فتح‌الله‌زاده که همیشه باید نگران آثار بعدی حضور او در استقلال بود، روابط مجیدی- مظلومی هم ترکش‌های مهمی داشته است. فرهاد بین دو نیم‌فصل لیگ یازدهم با وجود همه اصرارهای مظلومی استقلال را رها کرد و به لیگ قطر رفت؛ اتفاقی که در رقم خوردن داربی ایمون زاید و آن شکست تلخ بی‌تاثیر نبود. چند ماه پیش هم اطرافیان او یک فایل صوتی تند از اظهارات مجیدی علیه مظلومی افشا کردند که رابطه دو طرف را به شدت تحت تاثیر قرار داد. بنابراین  اگر قرار است با هم کار کنید و کمک‌حال تیم باشید، نه رفیق نیمه‌راه باشید و نه صدا ضبط کنید لطفا!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز