خبرگزاری کار ایران

کعبی: موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه موفق به گلزنی نشدیم/ درباره داوری حرفی نمی‌زنم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۱۴۷

مدافع مس رفسنجان گفت: تیم ما خیلی خوب ظاهر شد و بنظرمن یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازی های امسال ما مقابل گل گهر بود

عقیل کعبی بازیکن تیم مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره نتایج تیمش عنوان کرد: باید بگویم تیم ما خیلی خوب ظاهر شد و بنظرمن یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازی های امسال ما بود. و همانطور که دیدید چقدر فشار آوردیم ومی‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم. کمی بد شانس بودیم و در نیمه دوم هم با اینکه به نوعی سوار بازی بودیم اما رو یک ضربی کرنر گل را خوردیم.

او درباره داوری های اخیر تیمش بیان کرد: حرفی نمیزنم  چرا ما همه ی بازیا با تمام وجود. بازی میکنیم و همانطور که گفتم در چند بازی اخیر بد شانس بوده‌ایم.

کعبی در ادامه افزود: می‌خواهم از همه‌ی هواداران محترم مس رفسنجان عذر خواهی کنم بابت شکست در این دربی. به جرات می‌‌توانم بگویم یکی از بهترین رقابت های خوب این فصل‌مان بود. با اینکه آمادگی بالایی داشتیم اما تیم حریف توانست پیروز میدان شود.

بازیکن مس رفسنجان در باره شرایط بازی عنوان کرد: متاسفانه وزش باد شرایط را کمی بد کرد که این موضوع همیشه در استان کرمان وجود داشته است. یک نیمه برای ما و یک نیمه برای آنها بود. ما موقعیت های زیادی در نیمه اول و دوم داشتیم که متاسفانه موفق نشدیم.

او درباره حضور هواداران‌شان گفت: هواداران آمدند و یک فوتبال زیبا را دیدند اما متاسفانه نتیجه باب میل ما نبود و نتوانستیم خوشحالشان کنیم.

مدافع مس رفسنجان درباره حضور مس در جایگاه 6ام جدول لیگ برتر افزود: خوشبختانه فاصله ما با تیم های صدر جدول زیاد نیست و امسال به جایگاه بهتری هم صعود کرده بودیم.  فاصله ما با تیم فولاد فقط ۱ امتیاز است و ان‌شاءالله هفته بعد جبران می‌کنیم و چیز خاصی نیست و نگران این موضوع نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز