خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: استقلال نیازی به تعریف و تمجید من ندارد/ بازی با استقلال را به چشم یک فرصت می‌بینیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۹۲۵

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد گفت: استقلال توانایی فنی زیادی دارد و از هر بازی توانسته امتیاز بگیرد.

به گزارش ایلنا، داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: استقلال نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. عملکرد و جایگاهش گواه این است که یکی از با ثبات ترین تیم‌های کشورمان است. از هربازی توانسته امتیاز بگیرد. این نشان می‌دهد قابلیت‌های فنی زیاد، بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد. یکی از استقلال‌های خوب چند سال اخیر است. بچه‌های ما هم در ۴ هفته اخیر تلاش خیلی خوبی داشتند. انگیزه زیادی دارند اما از نظر امتیازگیری به حق خودشان نرسیدند.

وی ادامه داد:  در برخی بازی‌هایی که مساوی کردیم، باید کار را تمام می‌کردیم و فرصت‌ها را از دست دادیم. برای بازی پیش‌رو، درست است که استقلال تیم خوبی است اما بازیکنان ما این بازی را به چشم یک فرصت می‌بینند تا بتوانیم توانایی خود را محک بزنیم.

سیدعباسی در ادامه خاطرنشان کرد: کار ما برای بقا سخت است و در شروع هم کار سختی داشتیم اما بازیکنان ما امیدوار کننده بازی می‌کنند. همین که ما می‌توانیم روی دروازه‌های حریف فشار بیاوریم به ما امید می‌دهد. تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا آخرین لحظه شانس داشته باشیم. ما شاید در ۶ بازی اخیر خود، ۱۵ موقعیت منجر به گل خود را از دست دادیم. این نشان می‌دهد که بازیکنان در موقعیت‌سازی خوب عمل می‌کنند اما در تمام‌کنندگی ناموفق هستند و ما سعی می‌کنیم در تمرینات به آن بپردازیم. بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند و همین که در این موقعیت‌ها قرار می‌گیرند، نشان از توانایی‌های‌شان است.

وی در پایان گفت: شکل بازی ما طوری نیست که بخواهیم دفاعی بازی کنیم. اگر چنین کاری انجام دهیم، جلوی استقلال تحت فشار قرار می‌گیریم. بازیکنان استقلال توانمند هستند و می‌توانند برای تیم ما دردسرساز شوند. ما به توانایی‌هایی استقلال واقف هستیم و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم دفاعی بازی کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز