خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: شهرخودرو امسال حتی هوادار هم ندارد/ قرار است پرداختی ما به 60 درصد برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۶۰۳

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در ابومسلم هر بار به بازی آمدیم هواداران کنارمان بودند. امسال حتی هواداران را هم نداشتیم.

داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری این بازی اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم، به گل هم رسیدیم، نبض بازی را هم در اختیار داشتیم و بازی به نفع ما در جریان بود، در شروع نیمه دوم هم ۱۰ دقیقه ۱ ربع به نفع ما جلو رفت.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول شاید استرس و ترس کمی تیم ما را محتاط کرد اما باز هم تا جایی که می شد سعی کردیم برنده باشیم. صنعت نفت رو به بازی بلند آورد، می‌شد بهتر هم عمل کنیم.

سرمربی شهر خودرو گفت: نشد از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم و این مشکل در تیم ما باز هم حل نشد. در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌های ۱۰۰ درصدی را از دست داده‌ایم. ۱۴، ۱۵ موقعیت بالای ۹۰ ٪از دست رفته، از این بازی تا بازی با گل‌گهر که باید ۵ - ۱ می شد، اما استفاده نکردیم و ۳-۳ مساوی شد.

سید عباسی گفت: باید تصمیم‌های بهتری در بزنگاه‌ها بگیریم، هر روشی هر تغییری دادیم این مشکل در تیم ما حل نشد. به رقبا شانس می دهیم تا به بازی برگردند. فلش بک به قبل بزنید بازی با نفت مسجدسلیمان هم که بردیم، مردیم تا توپ بالاخره وارد دروازه شد. بازی با آلومینیوم ۵، ۶ موقعیت عالی داشتیم، نساجی هم به همین ترتیب بود. تصمیم‌های لحظه‌آخری ما اشتباه است. تصویرسازی کردیم تا در طول هفته با تمرین این ضعف را پوشش دهیم. بازیکنان هجومی‌ام در هفته ۱۵۰ ضربه به دروازه می زنند، اما در زمین می‌بینیم که شرایط برمی‌گردد.

او ادامه داد: با توجه به شرایط جدولی تیمم، شاید برخی فکر کنند دنبال توجیه هستم. آنچه مشخص است و فیلم‌هایش هم موجود است، موقعیت های زیادی را از دست می دهیم. با از دست رفتن توپ‌ها، رقبا به خود می‌آیند. از تعویض‌های تیمم راضی نبودم، همیشه تعویض‌ها باید گره‌گشا باشند و ۹۰ دقیقه را سعی می‌کنیم تقسیم‌بندی کنیم. تیمم دوندگی بالایی دارد، اما امروز متاسفانه کار در نیامد. بازیکن روز خوب و بد دارد. این هفته قرار است درصد پرداختی ما به ۶۰ برسد. آخرین پرداختی باشگاه به ما ۲ روز قبل بود.

سرمربی شهر خودرو درباره دلیل غیبت ابتدایی‌اش در نشست خبری توضیح داد: بابت غیبتم عذرخواهی می‌کنم، همیشه سعی کردم که در مشهد در خدمت شما باشم. امروز هم بابت تاخیری که به وجود آمد عذر می خواهم. سرم خیلی درد می کند و کلمات را که می‌خواهم جفت و جور کنم، واقعا نمی‌شود. اگر سوءتفاهمی پیش آمد عذرخواهم. ابتدا گراییلی را به همین دلیل فرستادم.

سید عباسی در خصوص عدم حضور هواداران گفت: حضور هوادار ممکن است تاثیر نداشته باشد؟ به قرآن موثر است. ۳ روز پیش نامه زدیم، امیدوار هم بودیم که کنار هوادارانمان باشیم. تا دیشب نمی دانستیم حتی کجا بازی برگزار می‌شود. به ما نگفتند ورزشگاه ثامن‌الائمه زیرساخت ندارد.

او در پاسخ به خبرنگاری که گفت همین امروز باشگاه پیام از حریف خود در لیگ ۲ در ورزشگاه امام رضا میزبان چوکا بود و هوادارانش کنارش بودند، فکر نمی کنید باشگاه شهرخودرو اصلا پیگیر کار هواداران نبوده و مقصر اصلی باشگاه است، گفت: خیلی تیم‌ها هستند که در تهران تمرین می‌کنند، فقط شهرخودرو مگر تهران است؟ اولین روزی که آمدم نیتم حل مشکل بین شهرخودرو و مسئولان بود. اسم این مشکلات را حتی عداوت هم نمی‌شد گذاشت. بعد از اتفاقاتی که فصل قبل افتاد، از نیم‌فصل قبل جدا شده بودم و از حجم مشکلات بی خبر بودم. پای صحبت هر کس می‌نشینید حق را به خودش می‌دهد. به ما گفتند ورزشگاه ثامن‌الائمه زیرساخت‌هایی مثل سرویس بهداشتی ندارد.

سرمربی شهر خودرو افزود: من کارمند باشگاه شهرخودرو هستم، باشگاه می گوید کجا تمرین کن و کجا بازی کن. من جایی که پیشنهاد می‌شود، می گویم که فلان کار بهتر است. من خوشحالم که از ورزشگاه امام رضا دیگر تیم‌ها استفاده می‌کنند، شیفته این ورزشگاه مدرن هستم. ما نمی‌توانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم اما کاش تعاملی می شد که در این برهه حساس بتوانیم بازی کنیم. حتی قدم زدن در ورزشگاه امام رضا(ع) جذاب است، چه برسد به اینکه بخواهیم بازی کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های سیدصالحی، در رابطه با تشکیل اتاق فکر علیه شهرخودرو در مشهد گفت: در این دوره زمانه یک دشمن هم زیاد است. من اینگونه زندگی کرده ام، یک روز به من گفتند مشکلاتی وجود داشته، گفتم دخالت نمی‌کنم. سال عجیبی برای فوتبال خراسان و باشگاه شهرخودرو در حال وقوع است. نمی‌خواهم بگویم تقصیر کیست اما اصلا حمایت نشدیم. در لیگ حمایت نشدیم و می‌دانید چه می‌گویم. برخوردهای دوگانه، جنگ با زمین و زمان، همتی که در شهرها هست هم نبود.

سرمربی شهر خودرو در پایان گفت: دو سال اینجا بازی کردم، گاهی پول آب معدنی در ابومسلم نداشتیم. دو چیز خوب داشتیم، یکی هواداران و دیگری حمایت مسئولان. یک سال هفته آخر در لیگ مقابل ملوان ماندیم، اما هر بار به بازی آمدیم هواداران کنارمان بودند. امسال حتی هواداران را هم نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز