خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: وقفه لیگ برتر به ضرر همه است/ خواسته ما این است که امکانات مشهد در اختیار شهرخودرو هم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۱۸۷

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: وقفه لیگ برتر به ضرر همه تیم‌ها است با این وجود اعتراضی نداریم.

داود سیدعباسی در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین شرایط شهرخودرو  و امیدوارای برای بقا در لیگ برتر، اظهار داشت: انسان به امید زنده است؛ ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. همه تیم یکدل هستند و تلاش ما تا روز آخر ادامه دارد. امیدواریم که زحمات ما به نتیجه برسد.

وی درباره آخرین دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان و از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی گفت: امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است و افتخار شاگردی او را دارم. تیم او هم جز بهترین تیم‌های ایران است. با توجه به شناختی که از تفکرات و تیم آقای قلعه‌نویی داشتم برای تیم برنامه‌ریزی کردم. خوشبختانه روند تیم خوب پیش رفت. حتی وقتی نتیجه 3 بر یک به نفع ما شد، این شانس را داشتیم که گل چهارم و پنجم را به ثمر برسانیم. اما بعضی بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند و نتوانستند مانند بازیکنان گل‌گهر از تجربه خودشان استفاده کنند. حتی وقتی بازی مساوی شد دو موقعیت خوب را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودروادامه داد: خدا را شاکرم که تیم این تعداد موقعیت‌ خلق می‌کند. اگر این موقعیتهای را نداشتیم باید در عملکرد شاگردانم بازنگری می کردم. به نظرم جوانگرایی تاوان ندارد و تمام دلخوشی‌ام به استعداد بازیکنانم است. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

سیدعباسی پیرامون تقابل تیمش با استقلال و سپاهان در هفته‌های آتی لیگ برتر، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی گل‌گهر سیرجان هر چه بوده به پایان رسید.  فعلاً تمرکز تیم ما بر روی بازی صنعت نفت آبادان است. این تیم سرمربی خوبی دارد و باید به این بازی فکر کنیم.  

وی در پاسخ به این سوال که آیا وقفه لیگ برتر به ضرر شهرخودرو است، عنوان کرد: وقفه لیگ به ضرر همه تیم‌ها است. ما قبل از عید شاهد تعطیلات بودیم و همه تیم‌ها بدنسازی کردند. بعد بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار و دوباره لیگ تعطیل شد. به نظرم این موضوع به مشکل برنامه‌ریزی بازمی‌گردد. با این وجود اعتراضی نداریم، چرا که شرایط همه تیم‌ها برابر است. ما هم مثل بقیه تیم‌ها. 

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون اینکه در مشهد بعضی امکانات در اختیار بقیه تیم‌ها و حتی رقبای شهرخودرو قرار می‌گیرد، اما در اختیار تنها نماینده مشهد در لیگ برتر  قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: ورزشگاه ثامن چمن خوبی دارد و برای فوتبالدوستان شهر، حس نوستالژی دارد. اما واقعیت اینجاست که امکاناتی که ورزشگاه امام رضا(ع) دارد در ثامن وجود ندارد. ما هیچ وقت نگفته‌ایم که چرا این ورزشگاه در اختیار تیم‌های دیگر قرار می‌گیرد. بلکه می گوییم ما هم به عنوان نماینده فوتبال مشهد لایق استفاده از این ورزشگاه و امکاناتش هستیم. 

سیدعباسی در پایان درباره شرایط مالی تیمش، گفت: آقای حمیداوی و کل کادر مدیریتی باشگاه در تلاش هستند تا پرداخت مالی صورت بگیرد و ما در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشیم. خبرهایی که ما داریم انشاالله به زودی مبالغی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز