خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) روحیه شاگردانم را بالا می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۱۶۹

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: انتخاب ورزشگاه امام رضا(ع) باعث افزایش روحیه شاگردانم می‌شود.

داود سیدعباسی در گفتگو با ایلنا در خصوص صدور مجوز بازی شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا(ع)، اظهار داشت: چمن ورزشگاه ثامن مشکلی ندارد اما این ورزشگاه قدیمی است و با وجود زحمات زیادی که دوستان متولی کشیدند، امکانات آن باید به‌روز رسانی شود. امکانات آن نسبت به ورزشگاه امام رضا(ع) کمتر است.

وی افزود: حالا که می‌توانیم در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف رقبای خود برویم، باعث خوشحالی کادرفنی و بازیکنان شهرخودرو است. فکر می‌کنم ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از زیباترین ورزشگاه‌های آسیا است. با این کار روحیه شاگردانم افزایش پیدا می‌کند.

سرمربی شهرخودرو گفت: ما تنها نماینده استان هستیم و امیدواریم این حمایت از شهرخودرو ادامه داشته باشد. تا به امیدخدا بتوانیم سهمیه لیگ برتری استان را حفظ کنیم.

سیدعباسی در پاسخ به اینکه اگر در آستانه بازی صنعت نفت دوباره اعلام شود که تیمش نمی‌تواند در ورزشگاه امام رضا(ع) به میدان برود، تصریح کرد: در این باره هیچ صحبت و اعتراضی ندارم. چمن ورزشگاه ثامن هم خوب است؛ اما واقعاً امکانات ورزشگاه امام رضا(ع) بیشتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز