خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: فشاری روی بازیکنان شهرخودرو نیست/ دیروز تمرین خوبی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۷۹

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: : دیروز به خاطر شرایط جوی نتوانستیم تمرین خوبی برگزار کنیم. امروز اما بازیکنانم تمرین خوبی انجام دادند.

به گزارش ایلنا، داوود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی ما و صنعت نفت آبادان فکر می‌کنم بازی زیبایی باشد. به این خاطر که اگر به سابقه صنعت نفت آبادان هم نگاه بیندازیم آنها دنبال بازی کردن فوتبال هستند و سعی می کنند فوتبال زیبایی نمایش بگذارند.

وی افزود: بازیکنانی دارند که توانایی خوبی برای این موضوع دارند. این مسئله صنعت نفت را تیم خطرناکی می کند. بازیکنانی دارند که در لحظه می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند. آنها تیم قابل احترام و خوبی دارند. منصوریان مربی است که به فوتبال زیبا علاقه زیادی دارد. فکر می کنم که بازی ما و صنعت نفت آبادان بازی زیبایی دربیاید. 

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از طرفی ما هم در جدول شرایط خاصی داریم، بازی ما از اهمیت زیادی برخوردار است. البته هیچ فشاری روی بچه هیا ما نیست. بازیکنان ما در همه بازیها تلاش خودشان را به کار میبنند. به تمام بازیکنانم اطمینان کامل داریم. با تمام تمام توانشان بازی می کنند همانطور که صنعت نفت هم فکر می کنم با تمام توانش مقابل ما ظاهر شود.

سیدعباسی عنوان کرد: در مورد تعویق بازی و به تاخیر بازی، با توجه به شرایطی که تیم صنعت نفت آبادان داشت نتوانستند پرواز کنند. اینجور مشکلات طبیعی است و پیش می آید. تنها نگرانی ما مشکل پرواز برای سفر به تهران بود که خداراشکر فکر می کنم این مشکل هم در حال حل شدن است. مشکلی از این بابت نداریم.

وی در پایان گفت:  دیروز به خاطر شرایط جوی نتوانستیم تمرین خوبی برگزار کنیم. امروز اما بازیکنانم تمرین خوبی انجام دادند و امیدوارم هستیم بتوانیم بازی خوبی مقابل نفت آبادان به نمایش بگذاریم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز