خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد/ در موقعیت‌های حساس تصمیم اشتباه گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۱۳۶

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از اینکه در موقعیت‌های حساس تصمیمات اشتباهی می‌گیریم خیلی ناراحت هستم.

به گزارش ایلنا، داوود سید عباسی در نشست خبری بعد از بازی شهرخودرو مقابل نساجی در هفته بیست و سوم لیگ برتر، اظهار داشت: در نیمه اول بازی بیشتر درگیرانه بود  و چیزی که می‌خواستیم از آب در نیامد اما با تعویض‌هایی که کردیم روند بازی را به سود خودمان تغییر بدهیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و در 20 دقیقه آخر کلی فرصت داشتیم.

وی ادامه داد: ما روی یک پنالتی گل خوردیم اما جای خوشحالی دارد که به بازی برگشتیم و 4-5 موقعیت بالای 90درصد داشتیم که یکی از آنها گل شد و در نهایت یک امتیاز نه به درد ما خورد و نه به درد نساجی خورد.در این هفته‌ها هر چه در چنته داریم، می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو با ارزیابی عملکرد داور مسابقه عنوان کرد: فکر می‌کنم نسبت به بازی قبلی داوری خیلی بهتر بود.

سیدعباسی پیرامون اینکه بیانی مدعی شده نیمکت شهرخودرو از ابتدای بازی جو عجیبی ایجاد کرده بود گفت: شاهرخ بیانی اسطوره خود من است، امروز هم به او گفتم همیشه برای من قابل احترام است ولی فکر می‌کنم شما هم با من هم عقیده باشید که اتفاقاتی که برای شهرخودرو رخ داد برای هیچ تیمی نیفتاده است. احترام بیانی و الهامی برای من واجب است ولی مدیریت کردن این داستان برای هر دو طرف باید باشد. اگر ما مقصر هستیم حریف هم باید سعه صدر داشته باشد. آنقدر بازی برای من حیاتی بود که سعی کردم حواسم به درون زمین باشد.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم اولین بار باشد که این اتفاقات بین نیمکت ما و یک تیم دیگر رخ داد. بیانی، الهامی و صداقت اساتید ما هستند. زمانی این عزیزان استاد من بودند ولی همه باید مدیریت کنیم. من همین الان که با شما صحبت می‌کنم هنوز در بازی هستم.نمی‌دانم شما هم متوجه شدید یا نه ولی هنوز آرامش پیدا نکردم. حالم مساعد نیست و خیلی فشار رویم است. وقتی برای ما نمانده است و همه بازی ها مهم است. از اینکه در موقعیت‌های حساس تصمیمات اشتباهی می‌گیریم خیلی ناراحت هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز