خبرگزاری کار ایران

کامرانی‌ فر: در صورت نهایی شدن، تیم ملی با کانادا در قطر یا کانادا بازی خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۶۰۴

حسن کامرانی فر از برگزاری بازی دوستانه تیم ملی قطر یا کانادا خبر داد.

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال که برای دیدار سپاهان و استقلال راهی اصفهان شده بود در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت فدراسیون گفت: فدراسیون شرایطش خوب است و دارد کارش را انجام می دهد و همانطور که آقای ماجدی هم اعلام کردند به زودی برنامه بازیهای دوستانه را اعلام می کنیم. کارهای تیم ملی پیش می رود و فیفادی که در پیش داریم.

وی در خصوص قطعی شدن یا نشدن بازی های دوستانه گفت: تقریبا نه اما نزدیک به نهایی شدن است و به زودی اعلام می شود.

کامرانی فر درباره اینکه گویا بازی دوستانه با کانادا نهایی شده است و در صورت نهایی شدن در کجا برگزار می‌شود، گفت: اطلاعات شما کامل است، اما هر زمان که نهایی شود، در سایت فدراسیون اعلام می‌کنیم. این بازی هم در قطر یا کانادا برگزار خواهد شد.

وی در مورد کمک 55 میلیاردی گفت: این یک حرکت خوب از طریق مجلس بود که برای بعضی فدراسیون هایی که براساس فعالیتی که داشتند بودجه در نظر گرفتند و کار خوب مجلس است که مبلغی را برای فدراسیون ها مصوب کردند نه تنها برای فوتبال برای بقیه هم، کار خوبی است که شروع شده و جای تشکر دارد از نمایندگان مجلس که دغدغه ورزش هم دارند و انشالله هر وقت مصوب شود به فدراسیون می آید. زمانی هم برای آن اعلام نشده ولی انشالله هر چه زودتر این اتفاق بیوفتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز