خبرگزاری کار ایران

با همین فرمان در جام جهانی موفق نمی شویم

رضا عنایتی: تیم ملی با اسکوچیچ بدون استرس به جام جهانی رفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۵۰۲

عنایتی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: در این چند وقت با هر کسی که صحبت می‌کنی همه به تیم ملی خوشبین هستند ا

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم در تعطیلات لیگ اظهار داشت: چند روزی است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و با یک انگیزه خوب به ادامه مسابقات آماده می‌شویم. شش فینال تا پایان فصل باقی مانده و تلاش می‌کنیم که یک جایگاه خوب در جدول داشته باشیم. بچه‌های تیم خیلی زحمت کشیدند و با همه مشکلاتی که در طول فصل وجود داشت هیچ اعتراضی نکردند و تمام تمرکز خود را برای موفقیت تیم گذاشتند.

وی در خصوص آخرین شرایط خودش نیز افزود: چند ماه پیش دچار آسیب‌دیدگی شدم و مجبور شدم مینیسک پایم را به تیغ جراحان بسپارم و با این شرایط فکر می‌کنم در ادامه لیگ باید با عصا روی نیمکت حضور داشته باشم.

سرمربی هوادار در خصوص شگفتی‌های جام حذفی خاطرنشان کرد: مسابقات جام حذفی همیشه جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بی نام و نشان انگیزه دارند تا خودشان را نشان دهند. امسال هم یکی از این شگفتی‌ها رقم خورد و نشان داد که فوتبال غیرقابل پیش بینی است. امیدوارم هر تیمی که شایسته است قهرمان جام حذفی شود.

عنایتی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: در این چند وقت با هر کسی که صحبت می‌کنی همه به تیم ملی خوشبین هستند اما اگر واقع‌بینانه باشیم تیم ملی در گروه آسانی قرار ندارد. ما باید تدارک خوبی برای جام جهانی داشته باشیم که در حال حاضر خیلی ضعیف است. با همین فرمان پیش برویم هیچ اتفاقی برای تیم ملی نمی‌افتد همین الان هم دیر شده است.

سرمربی تیم هوادار در خصوص اینکه آیا اسکوچیچ باید بماندیا خیر اذعان داشت: در جایگاهی نیستم که بخواهم در خصوص ماندن یا رفتن ایشان نظر بدهم اما اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم او در بدترین شرایط به تیم ملی ‌آمد و نکته جالب اینکه آنهایی که مخالف بودن او بودند الان هم مخالف هستند اما به این نکته توجه کنید که تیم ملی بدون استرس به جام جهانی رفت و خواسته ما هم از وی همین بود که به درستی انجام داد الان هم وقت تغییر و تحول نیست.

عنایتی در خصوص ا ینکه آیا تیم ملی شانس صعود از این گروه را دارد یا خیر خاطرنشان کرد: به همین آسانی که صحبت می‌کنیم نیست کار بسیار سخت است ما همیشه یک کاری را انجام نمی‌دهیم اما وقتی نتیجه نمی‌گیریم کارگروه تشکیل می‌دهیم و به دنبال علت شکست هستیم امیدوارم که با یک برنامه‌ریزی خوب به دور دوم صعود کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه تیم استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود یا خیر گفت: بازی‌های لیگ به اوج حساسیت خود رسیده است با یک لغزش از هدفمان دور می شویم این اختلاف شش امتیازی مناسب ولی کامل نیست و باید هفته آخر تلاش کنند تا به قهرمانی برسند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز