خبرگزاری کار ایران

محمدیان: بیشتر از قهرمانی خودم از قهرمانی تیم ملی در آسیا خوشحالم/ انتخاب کشتی‌گیران با رعایت عدالت بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۴۵۰

قهرمان کشتی آزاد کشورمان گفت: حریفانم را در مسابقات آسیایی به راحتی شکست دادم، امیدوارم این موفقیت‌ها در مسابقات پیش رو مخصوصا رقابت‌های جهانی و المپیک تکرار شود.

محمدحسین محمدیان قهرمان کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های آسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات عنوان کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم، همه خوب‌های جهان از کشورهایی مثل آمریکا، روسیه وگرجستان هستند و در قاره آسیا حریف چندان مطرحی نداریم اما با این وجود میدان خوبی برای من بود و خدا را شکر توانستم با کسب مدال طلا در قهرمانی تیم ایران تاثیرگذار باشم.

او ادامه داد: سطح کیفی رقابت‌ها در مجموع خوب بود. رقابت‌های قهرمانی آسیا در رنکینگ نیز موثر بود و خوشحالم تیم ملی با اقتدار به عنوان قهرمانی آسیا رسید. بیشتر از قهرمانی خودم از قهرمانی تیم ملی در آسیا که با نفرات جوان و با تجربه بدست آمد خوشحالم.

نماینده کشتی آزاد کشورمان در المپیک توکیو با اشاره به رعایت عدالت در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی، گفت: عدالت در انتخاب نفرات رعایت شد و بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی همه کسانی که در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان نخست رسیدند، عازم این رقابت‌ها شدند. خدا را شکر تیم ملی با اقتدار قهرمان شد و این موضوع از هر چیزی با ارزش‌تر بود. امیدوارم این موفقیت‌ها در مسابقات پیش رو و مخصوصا رقابت‌های جهانی و المپیک تکرار شود.

دارنده مدال برنز جهان، افزود: در این مسابقات در مجموع ۳ کشتی گرفتم که در همه این مبارزات توانستم به راحتی مقابل حریفانم به برتری برسم و امتیازی نیز به رقبایم ندادم. امیدوارم بتوانم این روند را در ادامه کار نیز دنبال کنم و در نهایت به اهدافی که دارم برسم.

او درباره برنامه‌های پیش رو، تصریح کرد: باید در اردوهای تیم ملی حاضر شویم و در اختیار تیم ملی خواهیم بود. بنده نیز سرباز تیم ملی هستم و هر کجا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می‌گیرم. پس از این مسابقات در اردوهای تیم ملی تمریناتمان را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنیم و باید ببینیم برنامه کادر فنی چیست و چه تورنمنت یا مسابقه‌ای را برای ما تدارک دیده‌اند.

محمدیان در پایان صحبت‌هایش، گفت: امسال بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را در پیش داریم که فاصله خیلی کمی با هم دارند و همین موضوع نیز کار را سخت‌تر می‌کند. خرداد جام تختی برگزار می‌شود و باید منتظر معرفی نفر نخست این رقابت‌ها باشیم، تا پس از آن انتخابی تیم ملی برگزار شود و مهیای حضور در رقابت های پیش رو شویم. امیدوارم با تلاش هر چه بیشتر به دوبنده تیم ملی برسم و با کسب بهترین نتایج باعث خوشحالی مردم شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز