خبرگزاری کار ایران

اردوی تیم ملی کشتی ازاد بزرگسالان؛

شاگردان درستکار از سه شنبه اردوی خود را آغاز خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۸۰۶

ملی‌پوشان و قهرمانان کشتی ازاد کشورمان از سه شنبه 13ام اردیبهشت ماه سال جاری اردوی خود رااغاز خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد و کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد آسیا ملی‌پوشان کشورمان با چند روز استراحت از سه شنبه 13ام اردیبهشت ماه سال جاری اردوی خود رااغاز خواهند کرد.

با اعلام  فدراسیون کشتی و کادر فنی دارندگان مدال طلای قهرمانی آسیا به همراه طلایی های جهانی نروژ در این مرحله از تمرینات شرکت دارند اما یکی دو کشتی گیر با دلایل موجه در این مرحله از اردو شرکت نمی کنند. 

اسامی کشتی گیران معاف شده در جام تختی به شرح زیر می‌باشد:

رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلو، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلو، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلو و یداله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند. حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع دارندگان مدال طلای قهرمانی جهان هستند که در جام تختی کشتی نمی گیرند.

اعزام کشتی گیران به تورنمنت های مختلف و برگزاری رویدادهای داخلی از جمله جام تختی مراحلی از چرخه انتخابی است تا تکلیف 3 تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی، بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی مشخص شود. کادر فنی در نظر دارد آزادکاران طلایی جهانی و تعدادی دیگر از کشتی گیران را به مسابقات رنکینگ دار اعزام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز