خبرگزاری کار ایران

از برند استقلال استفاده کردند و مشهور شدند

محمد مومنی: فاصله شش امتیازی نباید باعث غرور بازیکنان شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۰۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: افراد ناشناخته از برند این باشگاه استفاده کردند.

محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گداشتند و تمام تلاش ما این است که در این بازی به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: قطعا کادر فنی تیم سپاهان را آنالیز کردند و بازیکنان شناخت خوبی از یکدیگر دارند و مطمئنم یک بازی جذاب و تماشاگر پسندی را شاهد خواهیم بود.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه حذف سپاهان از آسیا ممکن است این تیم را با افت روحی مواجه سازد خاطرنشان کرد: سپاهان به دلیل اینکه چند بازی را در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده از لحاظ بدنی در شرایط خوبی است. سپاهان همیشه تیم قدرتمندی بوده و مقابل تماشاگرانش بازی می کند و برای اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام انگیزه و توان درا ین بازی ظاهر خواهد شد.

مومنی درباره اختلاف شش امتیازی استقلال با سایر مدعیان در صدر جدول نیز اذعان داشت: این فاصله شش امتیازی نباید باعث غرور بازیکنان شود زیرا هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد به نظرم باید بازی به بازی پیش برویم تا به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه برخی مدیران قبلی به دنبال مطالبات و سود پول‌های هزینه شده خودشان از این باشگاه هستند نیز گفت: ما قبول داریم که باید مطالبات این دوستان را پرداخت کنیم اما این را هم باید قبول کنیم که آنها از برند استقلال استفاده کردند و مشهور شدند آنها اگر هزینه‌ای برای استقلال انجام دادند باید همان پول را دریافت کنند و در این بین این باشگاه نباید ضرر کند. امیدوارم مسئولان ذیربط ورود کنند زیرا که در غیر این صورت این رویه در آینده باب خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز