خبرگزاری کار ایران

چطور دیگران در مورد ما قضاوت می‌کنند، ولی ما نباید این کار را بکنیم؟

محمد مومنی: امیدوارم تیم‌های دیگر هم قانون را رعایت کنند/گردن‌مان در قبال قانون از مو باریک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۱۹۰

عضو هیات مدیره استقلال گفت: امیدواراست دیگران هم قانون را رعایت کنند تاحق تیمی در این بین ضایع نشود.

محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تیم اظهار داشت: در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و توانسته‌ایم به صدرنشینی خود در مسابقات لیگ برتر ادامه دهیم. باید تلاش کنیم این روند را ادامه دهیم.

وی درباره اینکه دو بازیکن استقلال باید به خدمت سربازی بروند اظهار داشت: امیدوارم اتفاقات خوب برای این دو بازیکن بیفتد خیلی‌ها فکر می‌کردند استقلال از نفوذش استفاده می‌کند و این دو بازیکن را معاف کند ولی دیدید که در بازی مقابل فجر سپاسی هر دو این عزیز نبودند ولی ما به پیروزی رسیدیم. دیدید گردن‌مان در قبال قانون از مو باریک‌تر است.

مومنی افزود: امیدوارم تیم‌های دیگر هم قانون را رعایت کنند تا حق تیمی در این بین ضایع نشود. پیگیر این مشکل هستیم تا بتوانیم از وجود این دو بازیکن استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه اظهارات بهزاد نوشادی بدنساز استقلال و واکنش پرسپولیسی‌ها ادامه داد: دکتر نوشادی از تیم دفاع کرده است او مربی است و به نوبه خودش به دنبال موفقیت تیم است. اما چیزی که برای ما تعجب‌آور است این است که چطور دیگران می‌تواند در مورد ما قضاوت کند اما نباید چنین کاری را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: من در مراسم کانون مربیان با گل محمدی صحبت کردم . نمی‌خواهم توهین شود ولی مهمتر از رقابت داخل زمین، حفظ احترام است. امیدوارم طوری رفتار کنیم که هم از فوتبال لذت ببرند.

مومنی در خصوص دیدار هفته آتی مقابل نساجی مازندران گفت: بازی سختی را مقابل نساجی در پیش داریم تیم‌های ساکت الهامی فوتبال بازی می‌کنند و این به سود ماست زیرا ما باتیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند بهتر بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز