خبرگزاری کار ایران

امینه برازجانی: امیدوارم امسال هم قهرمان شویم/ اگر بانوان فوتبالیست هم مانند آقایان مورد توجه قرار بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۵۴

بازیکن تیم شهرداری سیرجان گفت: اگر بانوان هم مورد توجه قرار بگیرند قطعا در آسیا حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و می‌توانیم عضو 5 تیم برتر آسیا شویم.

فاطمه امینه برازجانی بازیکن تیم فوتبال شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تیمش و شانس قهرمانی‌شان عنوان کرد: خداراشکر تیم‌ما شرایط خوبی دارد و با اختلاف 2امتیاز کمتراز تیم محترم خاتون بم در جایگاه دوم جدول لیگ برتر هستیم. باید بگویم توانایی و شایستگی کسب جایگاه صدر جدول را هم داشتیم و همچنان بازی های زیادی مانده و فرصت کافی برای رسیدن به جایگاه اول داریم. 

او در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به بازی های فصل بیان کرد: همچنان 6 بازی باقی مانده و تیم خاتون بم هم با سپاهان اصفهان بازی دارد که بازی حساسی است که اگر نتیجه طوری پیش برود که ما می‌خواهیم قطعا قهرمان می‌شویم.

امینه برازجانی: امیدوارم امسال هم قهرمان شویم/ اگر بانوان فوتبالیست هم مانند آقایان مورد توجه قرار بگیرند

مدافع تیم ملی کشورمان در واکنش به پیش بینی اش از قهرمانی این فصل از لیگ برتر تصریح کرد: خب، انسان با امید زنده است و ماهم امید داریم. فوتبال را نمی‌شود پیش بینی کرد. امیدوارم امسال هم بتوانیم قهرمانی سال گذشته را هم تجربه کنیم و دوباره به جام باشگاه ها برویم. 

او در واکنش به شکست تیمش مقابل تیم سپاهان افزود: فکر می‌کنم ما یک بدشانسی بزرگ را مقابل تیم سپاهان تجربه کردیم و آن هم اخراج شبنم بهشت در بازی قبل بود که نتوانستیم از بهترین بازیکن‌مان مقابل سپاهان استفاده کنیم و بازی هم در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان بود که متاسفانه دو بر یک نتیجه را واگذار کردیم.

برازجانی درباره وضعیت تیم ملی بانوان و مشکلات‌شان صریح کرد: امیدوارم اردو ها تشکیل شود تا مانند دو سال گذشته مجبور نشویم از رنکینگ خارج شویم. امیدوارم به جایگاهی که حق‌مان است و شایسته ان هستیم دست پیدا کنیم. تیم ملی بانوان در حال حاظر نه بازی دارد و نه اردویی هست اما اگر بازی باشد فقط دوستانه است.

مدافع شهرداری سیرجان درواکنش به حمایت فدراسیون فوتبال از بانوان فوتبالیست کشورمان گفت: قطعا اگر حمایت و نگاه ویژه‌ای بیش از پیش باشد اتفاقات بزرگ و مثبتی را شاهد خواهیم بود. چراکه اگر برای بانوان هم این پتانسل را ایجاد کنند می‌توانند مثل آقایان دیده شوند و نتیجه بگیرند. اگر بانوان هم مورد توجه قرار بگیرند قطعا در آسیا حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و می‌توانیم عضو 5 تیم برتر آسیا شویم. این اتفاقات نیاز به یک پروسه زمان بر و حمایت ویژه دارد.

او در پایان صحت‌هایش در واکنش به بازی های لیگ برتر در سال جاری اظهار کرد: امسال بازی ها خیلی طولانی تر شد علی رقم اینکه سال گذشته اسفند ماه بازی ها به اتمام رسید ولی امسال به‌ دلیل بازی های ملی وقفه افتاد اما سال خوبی بود وامیدوارم ما دوباره قهرمان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز