خبرگزاری کار ایران

روز تاریخی نساجی در آزادی؛ صعود ساکت به فینال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۹۰۲

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال نساجی مازندران توانست با برتری مقابل مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی راهی فینال شود و حالا تنها یک قدم با اولین قهرمانی تاریخ خودش در این رقابت‌ها فاصله دارد و آن هم از پیش رو برداشتن آلومینیم اراک در دیدار پایانی خواهد بود. 

نساجی به عنوان یکی از محبوبترین تیم‌های فوتبال ایران که هواداران پرشوری در دیار خود دارد، سال‌ها از سطح اول فوتبال ایران دور بود و در لیگ دسته اول فعالیت داشت تا اینکه سه سال قبل با هدایت جواد نکونام لیگ برتری شد و حالا با سرمربیگری ساکت الهامی در آستانه کسب بهترین افتخار تاریخ فوتبالش است. 

 

شروع با حذف سیرجانی ها

روز تاریخی نساجی در آزادی؛ صعود ساکت به فینال

 

شاگردان ساکت الهامی مسیر سختی را برای رسیدن به فینال سپری کردند. آنها با کنار زدن دو نماینده سیرجان کار خود را شروع کردند. ابتدا با برتری یک بر صفر مقابل آرمان گهر در مرحله یک شانزدهم نهایی و سپس با در هم کوبیدن تیم امیر قلعه نویی با سه گل در یک هشتم نهایی توانستند به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنند.

 

عبور سلامت از سخت‌ترین قرعه ممکن

روز تاریخی نساجی در آزادی؛ صعود ساکت به فینال

از پیش رو برداشتن دو حریف قدرتمند باعث نشد نساجی در مرحله یک هشتم پایانی مسابقات قرعه آسانی داشتن باشد و آنها اتفاقا در بدترین شرایط ممکن به استقلالی برخورد کردند که تا پیش از رویارویی با آنها شکست را در فصل جدید مسابقات تجربه نکرده بود و این شرایط باعث شد کمتر کسی شانسی برای موفقیت و صعود به نیمه نهایی برای الهامی و شاگردانش قایل باشد ولی حضور درست و با برنامه در تک تک دقایق مسابقه خصوصا ضربات پنالتی، نساجی را برابر حریف مقتدرش به برتری رساند تا یک کار بزرگ دیگر از قرمز پوشان قائمشهری دیده باشیم. درخشش علیرضا حقیقی در این دیدار و مهار ضربه عزیزبک آمانوف در ضربان پنالتی تیر خلاصی بود بر حضور استقلال در جام حذفی و صعود نساجی به نیمه نهایی را رقم زد. 

لحظه به ثمر رسیدن گل نساجی به مس کرمان از روی نقطه پنالتی توسط کاپیتان این تیم حامد شیری. این گل نساجی را به اولین فینال خود در جام حذفی هدایت کرد. 

روز تاریخی در آزادی

روز تاریخی نساجی در آزادی؛ صعود ساکت به فینال

نساجی در نیمه نهایی با مس کرمان دیدار کرد. تیم لیگ یکی که اصلا حریف آسان و دست و پا بسته‌ای برای الهامی و شاگردانش نبود و خیلی نساجی را توانست آزار دهد و واقعاً برای فینالیست شدن به میدان آمده بود ولی انگیزه بیشتر حریف و البته استقبال بی‌نظیر هواداران در ورزشگاه آزادی حالت میزبانی برای نساجی پیدا کرده بود و جوی که در بازی حاکم بود نمی‌توانست نتیجه‌ای جز فینالیست شدن این تیم و جشن گرفتن صعود با هواداران در پایان بازی داشته باشد. 

حالا نساجی پیروز شده و برای اولین بار در تاریخ خود به فینال جام حذفی رسیده و برای اولین بار هم می‌خواهد قهرمان این رقابت‌ها شود. 

 

بازگشت ساکت به یادگار و آرزوی فتح جام

نساجی حالا فینالیست جام حذفی است و یک قدم تا قهرمانی و رقم زدن یک روز تاریخی فاصله دارد. آنها باید به مصاف آلومینیوم اراک بروند که این روزها حسابی با مهدی رحمتی متحول شده و درست به اندازه نساجی در آنها هم میل و شوق پیروزی و قهرمانی وجود دارد و باید منتظر یک نبرد جانانه برای بالای سر بردن جام باشیم. 

نکته جالب این بازی برگزاری آن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز است. جایی که ساکت الهامی خاطرات خوبی از آن به واسطه هدایت تراکتور دارد و حالا برای جشن گرفتن قهرمانی نساجی قصد دارد پا به آن بگذارد. ساکت الهامی تجربه یک قهرمانی جام حذفی دارد و آن را به تراکتور و هوادارانش هدیه داده و حالا می‌خواهد در ورزشگاه خانگی این تیم جام دوم را برای نساجی بالای سر ببرد. چند روز باید صبر کرد تا مشخص شود او موفق می‌شود یا نه...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز