خبرگزاری کار ایران

اعتراض شدید بازیکن محروم شده سرداربوکان در پرونده جنجالی لیگ دو؛

مصطفی نوربخش: بدون هیچ سند و مدرکی محروم شدیم/ چون اسم‌مان بزرگ نبود سرمان را بریدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۷۹۷

بازیکن فصل گذشته سردار بوکان نسبت به محرومیتش از سوی کمیته اخلاق واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، صبح روز گذشته کمیته اخلاق در حکمی سنگین چند بازیکن فوتبال و مدیر را محروم کرد.

این پرونده مربوط  به هفته اخر لیگ یک فصل گذشته است. جایی که شهید قندی یزد که برای صعود نیازمند آوراژ گل بود، در جدال با سردار بوکان با 11 گل به برتری رسید. انتشار تصاویری از این بازی و واکنش‌هایی که نسبت به نحوه دریافت گل‌ها توسط سردار بوکان، شکل گرفت، باعث شد تا کمیته انضباطی و در ادامه کمیته اخلاق به آن ورود کنند و در نهایت رای به محرومیت‌های سنگینی در خصوص تبانی بدهند. مصطفی نوربخش بازیکن فصل گذشته سردار بوکان یکی از بازیکنانی بود که از سوی این کمیته به محرومیتی دو ساله و پرداخت یک صد میلیون تومان جریمه محکوم شد.

وی در گفتگو با ایلنا خصوص این محرومیتش اظهار داشت: من نیم فصل سال قبل وقتی به تیم خوب سردار بودکان رفتم در 14 بازی سه گل به ثمر رساندم و هشت امتیاز برای این تیم به تنهایی به دست آوردم و به زعم کارشناسان یکی از بهترین بازینان این تیم در نیم فصل بودم.

وی ادامه داد: ما هفته آ‌خر با تیم شهید قندی بازی داشتیم و این در شرایطی بود که دو هفته قبل از این بازی ما تمرین نکردیم و در خانه بودیم. دو روز مانده به بازی برای ما بلیت گرفتند و کلا 11 بازیکن بودیم که در این دیدار به میدان رفتیم بعد از آن باخت سنگین کمیته اخلاق چند کارشناس آورد که آنها اعلام کردند این بازی حالت عادی نداشته و هر سه مدافع تیم را محروم کردند.

نوربخش افزود: نمی‌دانم بر اساس چه ادله و استدلالی ما را محروم کردند. حتی ما گفتیم اگر یک تماس یک مدرک حتی یک پرینت از تماس‌هایی که با ما گرفته شده است بیاورید اگر ما کوچکترین اشتباهی کرده‌ایم ما را مادام العمر محروم کنید اما بدون کوچکترین سند و مدرکی این حکم را صادر کردند شاید چون اسم‌مان بزرگ نبود سرمان را بریدند.

بازیکن سابق سردار بوکان خاطرنشان کرد: صابر میرقربانی در واقع در کمیته اخلاق پشت ما حرف‌هایی را زد که باعث این محرومیت شد او بعد از هر باخت مصاحبه می‌کرد و می‌گفت در تیم‌مان شرط بندی می‌کنند اما برای خودش هیچ اتفاقی نیفتاد و ما محروم شد.

نوربخش در پایان گفت: این حکم ابتدا پنج سال بود ما اعتراض کردیم و آن را دو سال کردند به ما گفتند اگر یک سال بگذرد بعد از اخذ تعهد یک سال باقیمانده آن تعلیقی می‌شود. چندین مورد اعتراض کردیم و حتی شاید به دادگاه CAS شکایت خواهیم کرد زیرا آبرو و شخصیت خودمان را از سر راه نیاورده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز