خبرگزاری کار ایران

گردان: باید سختگیرتر باشیم/ اشتباهات را باید به صفر برسانیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۵۶۷

بازیکن تیم فولاد خوزستان می‌گوید این تیم از بازی آینده حق تکرار اشتباهات را ندارد.

به گزارش ایلنا، شهاب گردان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آهال ترکمنستان گفت: نتایج در گروه طوری رقم خورده که همه به یک اندازه برای صعود شانس دارند؛ از این به بعد کارمان سخت تر است و باید دقیق تر و سختگیر باشیم و از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم و اشتباهات‌مان را به صفر برسانیم.

او ادامه داد: بازی بعدی هم با تیمی است که سبک بازی اش با بازی اول و دوم‌مان متفاوت است. تیم خوب، سختکوشی و قابل احترامی هستند و کم موقعیت می‌دهند اما شرایط جدول طوری است که اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید حتما امتیاز کامل این بازی را بگیریم تا به بقیه بازی هایی که داریم، امیدوارتر باشیم. هدف‌مان این است که اول از گروه‌مان صعود کنیم و سپس تا جایی که می‌شود به مراحل بالاتر برویم.

گردان در ادامه در پاسخ به این سوال که زمانی که فولاد در بازی گذشته در حال حمله برای زدن گل دوم بود و روی ضد حمله گل تساوی را دریافت کرده بود، به عنوان دروازه‌بان چه ارتباطی با بازیکنان تیم‌شان برقرار کرده بود گفت: بازیکن ما که صاحب توپ شده بود، بازیکن با کیفیتی است و بیشتر تیم بالا رفته بودند که از او حمایت کنند و توپ را آنجا نگه داریم و بازی را در آن دقایق کنترل کنیم. فکر می‌کنم بخشی از بازیکنان‌مان درست جلو رفته بودند اما بخشی هم نه؛ متاسفانه در آن لحظه نه صدای من و نه صدای مربی‌مان به آنها نرسید و در کسری از ثانیه اتفاق افتاد. سهل‌انگاری کردیم که از تیم ما خیلی بعید بود ولی متاسفانه غافلگیر شدیم. صادقانه بخواهم بگویم در آن لحظه نتوانستم ارتباط خاصی با آنها برقرار کنم.

بازیکن فولاد درخصوص گلزنی تیمشان نیز گفت: قطعا این اتفاق برایمان می‌افتد و حس ناامید کننده ای وجود ندارد. تنها دو بازی را پشت سر گذاشتیم و یک گل هم زده‌ایم که این اتفاق فاجعه باری نیست که بخواهیم در مورد آن تفکر منفی داشته باشیم. مطمئن هستیم که زمانش می‌رسد. این شرایط فوتبال است؛ سعی‌مان را می‌کنیم که در بازی های آینده حتما پر گل ببریم. هدف‌مان این است و در بازی های قبلی موقعیت های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کرده‌ایم اما بدشانس بودیم. دیگر حق نداریم از این اشتباهات کنیم و باید از حداقل موقعیت ها، حداکثر استفاده را ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز