خبرگزاری کار ایران

چشم امید فولاد و نکونام به آغاسی و گردان؛ بازیکنان سابق سوپر جام را برای خوزستانی ها به ارمغان می‌آورند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۷۷

نکونام امیدوار است دو بازیکن سابق این تیم بتوانند عملکرد خوب خود را بار دیگر در فولاد تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب رقابت سوپرجام فوتبال ایران، عصر امروز از ساعت ١٧:١۵ دو تیم پرسپولیس تهران (قهرمان لیگ برتر فوتبال)و  فولاد خوزستان (قهرمان جام حذفی) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان ورزشگاه خانگی گل گهر برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت.

این در حالی است که فولادی‌ها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران  فعال ترین تیم بودند. آنها علیرضا کوشکی را از پیکان تهران، شهاب گردان را از ذوب آهن اصفهان، محمدرضا خلعتبری را از سپاهان اصفهان و عارف آغاسی و آرش رضاوند را از استقلال به خدمت گرفتند تا خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا را تقویت کنند.

فولاد که یکی از مستحکم‌تر خطوط دفاعی لیگ بیستم را در اختیار داشت در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در این فصل عملکرد ضعیفی در خط دفاع خود داشت. از این رو جواد نکونام تصمیم گرفت و دو شاگرد سابق خود یعنی شهاب گردان و عارف آغاسی را بار دیگر به این تیم بازگرداند تا خط دفاعی خود را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر و همچنین حضور در آسیا تقویت کند.

آمارها نشان می‌دهد که تصمیم گیری جواد نکونام برای بازگشت این دو بازیکن بی دلیل نبوده است. شهاب گردان و عارف آغاسی تاکنون در ۲۱ بازی به صورت مشترک در ترکیب فولاد خوزستان حضور داشتند که تنها شاگردان نکونام در این تعداد بازی ۹ گل دریافت کردند و در ۱۳ بازی موفق به ثبت کلین شده اند و دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند؛ از این رو به نظر می‌رسد که حضور این دو بازیکن در درون قفس توری و خط دفاعی فولاد، این تیم عملکرد خوب خود در فاز تدافعی را ادامه دهد و همچنین این مربی امیدوار است که با حضور این دو بازیکن در ترکیب  این تیم در سوپرجام ایران، فولاد موفق شود برای نخستین بار این جام را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز