خبرگزاری کار ایران

ترکیب ایده آل یاپ استام: کدام ستاره‌ها مدنظر او هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۶۳۱

یاپ استام، مدافع سابق منچستریونایتد، لاتزیو و هلند، بهترین ترکیب هم تیمی ها و حریفان خود را به اشتراک گذاشت.

به گزارش ایلنا، یاپ استام، مدافع سابق منچستریونایتد، لاتزیو و هلند، بهترین ترکیب هم تیمی ها و حریفان خود را به اشتراک گذاشت.

دروازه بان: جانلوئیجی بوفون

"یک دروازه بان باشکوه با حضور عالی، و بهترین در جهان. من با دو دروازه بان بزرگ یعنی پیتر اشمایکل و ادوین فن در سار بازی کردم، اما بوفون در صدر است. انتخاب بین آنها دشوار است. همه آنها دروازه بانان "کامل" بودند. بهترین کلاس ممکن."

دفاع راست: کافو

"مردم معمولا فراموش می کنند که او از نظر دفاعی بسیار قوی بود، اما به دلیل انگیزه ها و انرژی تهاجمی اش برجسته است. کافو به حرکت خود ادامه می‌داد - بالا و پایین، بالا و پایین - و هرگز تسلیم نشد."

مدافع میانی: الساندرو نستا

"نستا مدافع بسیار قدرتمندی بود. این مرد همه چیز را داشت: سرعت، انتظار، قدرت دفع در هوا، و در موقعیت‌های تک به تک عالی بود. یکی از بهترین‌ها در اطراف، و اگر به خاطر آسیب‌دیدگی نبود، به موفقیت‌های بیشتری هم دست پیدا می‌کرد."

مدافع میانی: پائولو مالدینی

"یکی از معتبرترین فوتبالیست های تمام دوران، چه در زمین و چه در خارج از زمین. یک مدافع قوی، چه در سمت چپ و چه در دفاع میانی، اما همچنین در حرکت رو به جلو عالی. او در بهترین حالت، سرعت بالایی داشت، یک پاسور عالی بود. این مرد 24 سال در سطح بالایی برای میلان بازی کرد شما باید آن را تحسین کنید! و او همیشه با مهارت های فوتبالی اش مشکلات را در زمین حل می کرد."

دفاع چپ: روبرتو کارلوس

"به نظر می رسید پای چپ او آهنی باشد. او شوت فوق‌العاده‌ای داشت، اما خوشبختانه وقتی او یک ضربه ایستگاهی می‌زد، هرگز در دیوار ننشستم، زیرا همیشه بازیکن دیگری را پوشش می‌دادم. اگر یکی از ضربات کارلوس به سر شما اصابت می‌کرد، به راحتی می توانست باعث آسیب فیزیکی شود. او بازی را برای وینگر راست سخت می کرد."

جناح راست: لوئیس فیگو

"توقف کامل فیگو با ترکیب سرعت، حقه و سانترهای باشکوه در محوطه جریمه بسیار دشوار بود. او گاهی اوقات در دفاع کوتاه می آمد، اما در حال حرکت به جلو بود."

هافبک مرکزی: روی کین

"هر تیمی به بازیکنی مانند کین نیاز دارد، کسی که بتواند بازی را کنترل کند و بر سرعت تسلط داشته باشد. از نظر تاکتیکی و موقعیتی او همیشه به درستی عمل می کرد و در دوئل های تن به تن بسیار خوب بود."

هافبک مرکزی: زین الدین زیدان

"به نظر من او یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ است. وقتی او بازی می کرد، هر کاری که انجام می داد بسیار ساده به نظر می رسید، زیرا از نظر فنی او یک نابغه بود. نحوه دریافت توپ فوق العاده بود و با وجود اینکه سریعترین بازیکن نبود، می توانست در بیشتر مواقع بازیکن مقابل خود را شکست دهد. به عنوان یک مدافع همیشه باید 100 درصد تمرکز می کردید و به او فضایی نمی دادید."

جناح چپ: الساندرو دل پیرو

"کسی که نه تنها گل می زد، بلکه برای دیگران هم گل می‌ساخت. از نظر فنی، دل پیرو بسیار با استعداد بود، اما همچنین بسیار قوی بود و همیشه برای نبرد آماده بود."

مهاجم: دنیس برگکمپ

"یکی از بهترین بازیکنان هلند. تکنیک و توانایی گلزنی شگفت انگیزی داشت، اما مهمتر از همه آگاهی موقعیتی عالی هم از او می‌دیدید. او همیشه می دانست که هم تیمی هایش کجا هستند و چگونه آنها را وارد بازی کند. دنیس همیشه یک گلزن پرکار نبود اما برخی از گل هایی که به ثمر رساند غیرقابل مقایسه بودند. او در یافتن فضا و در دسترس قرار دادن خود بسیار باهوش بود. او هرگز در هنگام دریافت توپ ثابت نبود و این بازی مقابل او را بسیار دشوار می‌کرد."

مهاجم: روماریو

"توقف ناپذیر در بهترین حالت؛ واقعا بی نظیر بود حتی در جام جهانی باشگاه‌ها در سال 2000، زمانی که او برای فلامنگو مقابل منچستریونایتد بازی می‌کرد، باز هم می‌توانستید ببینید که او چه تکنیک شگفت‌انگیزی و چشم‌به‌هنگام گلزنی داشت، با وجود اینکه مدت‌ها از زمان حضورش بین برترین‌ها گذشته بود."

سرمربی: سر الکس فرگوسن

"احساس فوق العاده ای نسبت به موقعیت های داخل زمین دارد و همیشه می تواند یک تیم برنده دیگر بسازد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز