خبرگزاری کار ایران

بنتو: گل سون تاثیرگذار بود/کنترل بازی دست کره جنوبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۵۵۰

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: کنترل بازی در دست ما بود. توپ را در اختیار گرفتیم و کاری کردیم که حریف برای گرفتن توپ تلاش زیادی بکند.

به گزارش ایلنا،  پائولو بنتو در نشست خبری پس از بازی کره جنوبی مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: ایران تیمی خوب و قدرتمند است. ما بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتیم، همانطور که انتظار داشتیم. ایران در نیمه اول فشار خیلی خوبی روی ما آورد و باعث شد تا بازیسازی از خط عقب برای ما سخت شود.

وی ادامه داد: عملکرد بازیکنان در طول بازی بهتر شد و ما عملکردی خوب در نیمه دوم از خودمان نشان دادیم. موقعیت‌های زیادی در نیمه دوم داشتیم ولی به گل بدل نشد. در مجموع بازی خوبی بود، مخصوصا در نیمه دوم که بهتر از نیمه اول بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: من با استراتژی وارد مسابقه شدم و یک روز پیش از آغاز مسابقه، همه ایده‌هایم را به بازیکنان گفتم. گل دقیقه پایانی در نیمه اول بسیار برای ما مهم بود ولی یک اشتباه ساده می‌توانست همه چیز را خراب کند. ما از بازیکنان خواستیم که در نیمه دوم اشتباهات را کاهش دهند. ما خیلی خوب نیز ظاهر شدیم و موقعیت‌های گل فراوانی ایجاد کردیم. کنترل بازی در دست ما بود. توپ را در اختیار گرفتیم و کاری کردیم که حریف برای گرفتن توپ تلاش زیادی بکند.

بنتو به تمجید از سون پرداخت و ادامه داد: واقعا درست است که گل سون در بازی خیلی تاثیرگذار بود. گل اول به ما خیلی کمک کرد ولی مهمتر از هر چیزی، نمایش ما در نیمه دوم بود. خیلی فشار آوردیم و توپ را در اختیار داشتیم. بازیسازی ما از خط عقب نیز در نیمه دوم خیلی بهتر شد. در نیمه دوم همه چیز ما بهتر شد و ما نمایشی خیلی خوب به ثبت رساندیم.

وی گفت: سون عالی کار کرد و توانست با تجربه خود از اروپا نمایشی خوب به اجرا بگذارد. او انگیزه ما را در تیم ملی حفظ کرده و ما توانستیم با کمک او، دل هواداران را شاد کنیم. او از سوی همه تماشاگران حمایت شد. ما به شکل یک تیم کار کردیم، مثل یک تیم بازی کردیم و نتیجه خوبی بدست آوردیم.

سرمربی کره جنوبی در خصوص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه گفت: فوتبال ورزشی است که با تماشاگران معنا می‌گیرد. خیلی مهم است که تماشاگران در ورزشگاه باشند. خیلی خوشحالم که توانستیم تماشاگران را خوشحال کنیم. از آنها ممنونم. اتمسفری زیبا در ورزشگاه ساختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز