خبرگزاری کار ایران

عنایتی: آخر بازی حرف های ناراحت کننده شنیدم/ دیر به مسجد سلیمان رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۱۳۳

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: ما 12 شب به مسجدسلیمان رسیدیم که روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در نشست خبری بعد از بازی هوادار مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و سوم لیگ برتر، اظهار داشت:  امیدوارم سالی پر از خیر و برکت پیش رو داشته باشیم. بازی جاندار و خوبی بود و هر دو تیم به دنبال برد بودند. نفت هم تلاش خودش را کرد. تاخیری که در ورود به مسجد سلیمان داشتیم روی کیفیت بازی ما تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد:  اگر موقعیت‌هایی که به دست آورده بودیم دقت می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنیم. صحبت‌هایی آخر بازی شنیدم که ناراحت کننده بود و امیدوارم فرصتی بدهند به فکری که او تیم را در لیگ برتر نگه دارد. این تیم هواداران زیادی دارد و مردم عاشق تیم شان هستند. 

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: ما 12 شب به مسجدسلیمان رسیدیم که روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت. در کل از نتیجه بازی راضی هستم. امیدوارم فکری دوست خوبم بتواند این تیم را در لیگ برتر نگه دارد و سهمیه شهر در لیگ برتر حفظ شود.نفت فوق العاده تیم دوست داشتنی است و هواداران خونگرمی دارد. از این تیم ها در لیگ برتر کم داریم، امیدوارم شرایط مهیا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز